IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Pagani показа специална суперкола

Много леката и много скъпа Huayra NC има 830 коня под капака

Компанията Pagani представи нова суперкола, която е специално създадена за клиент на марката. Автомобилът се казва Huayra NC и е разработен от подразделението Pagani Special Projects, като съответно е единствен по рода си. Това го прави и много скъп, но цената си остава тайна по желание на клиента.


Pagani Huayra NC


Каросерията на Huayra NC е в тъмносиньо, като червена ивица минава през предната част, капака и задната част. Този цвят присъства и на подкалниците. Още пурпурни детайли се забелязват по ръбовете на предния сплитер, около страничните въздухозаборници и край контура на задния дифузьор.

В салона седалките и А-колоните са в синя алкантара, за да съответстват на цвета на каросерията. Анодизираният скоростен лост има подобен цвят. Позицията на волана е на 12 часа, а копчето, стартиращо система за контрол на стабилността е боядисано в тъмночервено.


Още снимки на уникалната суперкола - вижте в галерията:


При Huayra NC задвижването се осигурява от 6,0-литров V12 двигател Pagani Mercedes-AMG с двойно турбо, развиваш 830 к.с. Седемстепенна последователна скоростна кутия изпраща мощност към четирите колела. Самата кола се отличава и с много ниско тегло – 1240 кг.

В момента Pagani разработва дългоочакван наследник на Huayra с кодово име C10, като се очаква той да има по-гладък и по-консервативен стил на каросерията от съществуващата суперкола. За него ще се използва същия V12 мотор, но мощността му ще бъде с около 40 к.с. по-висока от тази на сегашната Huayra.

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    що?! ( преди 1 месец )
    Кога преди ги е нямало Т.50 е нова кола бълана с електроника човека право ти казва.А това че двг на амг е пълен кош си е проблем на Пагани Косуърда в т.50 има най добрата литровя мощност вадена от атмосферен в12 много далеч пред амг на паганито.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нали се сещаш, че само новите джаджи които са свързани със системи за безопасност и тези за отработване на газове са над 250 килограма. Имаш ли на представа колко компютри, релете и кабели има сега, а преди ги е нямало. Мисли преди да пишеш глупости.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Лека, лека - 100 кг по-тежка от пенсионера McLaren F1 и 250 по-тежка от съвременника си - T.50.