fallback

500 000 км не е лимит – най-здравите автоматични скоростни кутии

Тези агрегати са се доказали през годините и все още се срещат на вторичния пазар

На пазара на употребявани автомобили има голям брой модели, които се движат по пътищата от повече от 15 години. Част от тях са оборудвани с автоматични скоростни кутии, произведени в началото на века. Купуването на подобна кола определено е лотария, още повече, че автоматиците не са толкова надеждни, колкото повече доказали се във времето механични трансмисии. Има обаче и няколко изключения. Това са автоматични скоростни кутия, които са били проектирани с ресурс от 300 000-400 000 км, но изкарват дори повече. Експертите от изданието Auto.Mail съставиха списък от именно такива агрегати, които все още се срещат на пазара.     Най-здравите автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    до #6 Самите немци го твърдяха до скоро, преди да почнат яко да потъват и да почнат да лъжат най-нагло за тяхната автомобилна надеждност. По всички независими световни класации по здравина и надеждност японците са окупирали първите места. Защо ли? Защо ли всички бивши фенове на немското веднъж преминали на японско не искат да чуят повече за немска кола. Признавам си и аз съм един от тях. Сам лично се убедих, че от японското няма по-здраво, а ди ми говори каквото щеш. Бил съм в двата лагера.
  • #7
    до #4 ( преди 2 години )
    Всяка кола е замервана за ниво на шума при определена скорост. Погледни таблиците в нета и за твое учудване ще забележиш, че след електрическите автомобили, които нямат ДВГ, най-безшумни са хибридите на Тойота. Точно обратното на това, което твърдиш. Не е хубаво така! Някой може да си помисли, че или си лъжец или не те слуша много главата, а най-вероятно и двете.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    "Надеждността на японските автомобили нямаше да биде на такова високо ниво" - няма човек на света, който го твърди, освен самите японски производители и шепа заслепени фенчета. Това е основата на японския маркетинг - понеже няма с какво да се похвалят, пропагандират някаква измислена надеждност, която се корени в 80-те години, когато американското автомобилостроене се срива и иначе некачествените японски тенекета извъднъж стават приемливи. В Европа същите тенекета винаги са били по-некачествени.
  • #5
    до 4 ( преди 2 години )
    Ти май не правиш разлика между агрегат и трансмисия! Виж кои патенти са отворили Тойота и дали включват трансмисията! Другото което е, ти само на картинка си виждал хибрид на Тойота и си чел глупостите на такива, като теб, които нищо не разбират. Toyota Hybrid eCVT не вие, няма шумове, а дори напротив може би най-безшумното нещо е. Цялата хибридна система е много безшумна и приятна за каране. Шум има само при рязко ускорение заради ДВГ по цикъла на Аткинсън. Всички марки ползващи го имат шум.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Да, и затова получаваш виещ, шумен задвижващ агрегат, който НИТО един производител не пожела да използва, след като Тойотка си отвори патентите. Все пак другите производители, дори китайските, си имат някакви стандарти за комфорт.
  • #3
    до 1 ( преди 2 години )
    От къде я измисли тази абсолютна глупост, че всички японски кутии били пословично чупливи? Подобна простотия дори и най-върлия фен на немските таралясници няма да го каже, но явно при теб нещата са много по-сериозни и са на ментална основа. Точно трансмисиите на Aisin са едни от най-здравите да не кажа най-здравите и се ползват не само от японци, а и много немски марки. Открий кои! Надеждността на японските автомобили нямаше да биде на такова високо ниво, ако кутиите им бях проблемни!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-доброто е Toyota Hybrid eCVT Transaxles. Всички хибриди на марката са с такава и тези, които са с над 1 млн. са с оригиналните трансмисии без да са имали някакви проблеми. То и какви проблеми да имат, като това е планетарна предавка контролирана по електронен път но мотор-генераторите на хибрида. Неубиваема трансмисия. Всички специалисти го потвърждават. Обслужва се на 90 000 км., като се сменя маслото (няма филтри и други неща за смяна). Оригинално масло 2 л. е 60 лв. Сам го сменям.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази статия е малко по-безпристрастно написана от предишните, преписвани от руски сайтове и в които всички кутии бяха японски, които са пословично чупливи и които изкарвали много "ако не се карат в задръстване или на топло и не се ускорява бързо с тях". Само че защо има само кутии, които отдавна не се произвеждат?
fallback
Последни