fallback

500 000 км не е лимит – най-здравите автоматични скоростни кутии

Тези агрегати са се доказали през годините и все още се срещат на вторичния пазар

На пазара на употребявани автомобили има голям брой модели, които се движат по пътищата от повече от 15 години. Част от тях са оборудвани с автоматични скоростни кутии, произведени в началото на века. Купуването на подобна кола определено е лотария, още повече, че автоматиците не са толкова надеждни, колкото повече доказали се във времето механични трансмисии. Има обаче и няколко изключения. Това са автоматични скоростни кутия, които са били проектирани с ресурс от 300 000-400 000 км, но изкарват дори повече. Експертите от изданието Auto.Mail съставиха списък от именно такива агрегати, които все още се срещат на пазара.     Най-здравите автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Препоръчвам ( преди 1 година )
    Сменяйте маслото на автоматика само с предписаното от завода-производител! Ако търсите по-евтино,ще ви излезе солено с преждевременен и скъп ремонт.
  • #17
    Надежден автомат ( преди 1 година )
    Моето Санта Фе(произведено 2010) г. е на 215 000 км и нямам проблеми с автоматичната скоростна кутия. Избягвам резки ускорения и сменям трансмисионното масло на всеки 60 000 км.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Поне една истина да имаше...или снимките да бяха верни!
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    В старите бмв-та има само 1 гадно и трошливо нещо и това е скоростната кутия на gm
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз съм с Мазда Трибют, 2002 г. 2000 куб. с автомат на Jatco JF414E. Произведена в Япония и за Япония. И е на 459 000 км., да на точно толкова е и автомата. Сменям масло на кутията всеки 25-28 хил. км. Единствения недостатък е, че харчи доста! Но пък тук бензина все още е около 1.70 лв. Поддържайте си колите и ги карайте като нормални хора и няма да имате проблеми!
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Първо: GM кутиите може и да са задрави, но в БМВ правят доста поразии, особено след смяна на масло,това всеки го знае, без автова. Друг момент е, че се мап-ват двигателите и това спомага за гибелта на кутията.Второ: 11-ти, зависи от автоматика, не е гаранция, че веднага си за ремонт. При сполучлив избор на марка автомат и незверско използване, след обслужване, ще ти работи нормално. Цена за ремонт, предполагам вече няма под 2.2 хил. лв., има сервизи и сервизи.
  • #12
    До 6 ( преди 1 година )
    Мдааа. Некачествени са им колите на японците, казваш! *** пример: в Афганистан ВСИЧИ карат Тойота! ВСИЧКИ! И НИКОЙ, никога нищо не сменя (филтри, масла и т.н) и знаеш ли какво?? Движат се, бе, движат се по улиците на цял Афганистан, претоварени, неподдържани, но се движат без да спират! Други автомобили там аз лично не съм виждал. И не не съм фен на Тойота! Управлявам европейски автомобил, снабден с японски автоматик на Aisin и О, чудо - много здрав!
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Добре, купуваш кола "нов внос", автоматик на реални 250к в най- добрия случай. Т.е ресурсът на автомата е свършил. Това значи, че се налага основен ремонт ли ? И ако е така, приблизително колко струва (на най- обикновен 5-6 степенен автомат например) ?
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    #7, личи си, че нямам идея за какво говориш. Електромобилите никак не са безшумни, защото повечето производители пестят от шумоизолацията в опит да намалят както цената, така и теглото. Безшумните се броят на ръката на стар стругар. А Тойотка никога, ама никога не са правили коли с приемливо ниво на шума.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Заради скоростните кутии и дизелгейт ВАГ потъна. Вече опелите са по-надеждни от фауве и ауди.
fallback
Последни