fallback

Следващата Alfa Romeo Giulia влиза в различен сегмент

Новото поколение ще се превърне в електромобил в стил крос-купе

В началото на април главният изпълнителен директор на Alfa Romeo Жан-Филип Импарато каза пред Automotive News Europe, че се работи сериозно върху ново поколение на Giulia. Това обаче ще отнеме известно време, тъй като сегашният седан първо ще премине през планиран фейслифт. Тоест в сегашния си вид той ще продължи живота си поне до 2025 или 2026 година. Следващото поколение на модела обаче ще бъде изцяло с електрическо задвижване.

По-интересното е, че освен замяна на двигателя с вътрешно горене с електромотор, италианците ще прибегнат и до промяна на формите и пропорциите на колата. С други думи Giulia вече най-вероятно няма да е класически седан. Колеги от Motor.es твърдят, че новата Giulia ще представлява купеобразен кросоувър. Испанските медии като цяло сравняват бъдещата новост с Ferrari Purosangue, само че в по-евтин и достъпен вариант.

Ако това се случи, всъщност няма да е кой знае каква новост, защото, както вече ви информирахме, Citroen възприе донякъде подобен подход със своя C5 , тъй като последният модел, наречен C5 X, вече не е седан. Това е по-скоро своеобразна кръстоска между комби с висока позиция на сядане и наподобяваща купе линия на покрива и кросоувър. Не се учудвайте, ако например новият Opel Insignia последва този пример.

Следващото поколение Giulia ще бъде един от многото електрически превозни средства от известната италианска марка. Alfa Romeo по-рано заяви, че ще стане изцяло електрическа до 2027 г., въпреки че няма модел с нулеви емисии в настоящото си портфолио. Първият плах опит за електрификация е компактният кросоувър Tonale , който се предлага с хибридно задвижване.

Пълноценен електрически автомобил с емблемата на Alfa Romeo трябва да се появи през 2023 г. и най-вероятно ще споделя всички компоненти и възли с компактния кросоувър Jeep , който беше представен в началото на март. Очаква се и двата автомобила да се произвеждат в Полша заедно с всъдехода на Fiat. Също през 2023 г. ще бъдат актуализирани Giulia и Stelvio , които ще получат леко модифицирана оптика.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Помните ли алфа disco volante ей такива форми искам
  • #11
    Тино ( преди 2 години )
    Те тия Алфи освен по сервизите другаде не се срещат,то няма такива таралясници
  • #10
    Алфа Ромео ( преди 2 години )
    До номер 6. Когато нещо е направено като хората, защо да трябва да се сменя, когато една платформа е издръжлива и практична няма нужда да се сменя и да се почват с недостатъци и ремонти, както е модерно вече да се прави в Европа, за да се продават безбожно скъпи части. Мерцедес ако бяха продължили да правят новите модели на платформата на w124, сега качеството им щеше да е на друго ниво.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Тези купеопбразни кросоувъри са абсолютно еднакви еднодневки, после след като ше има 20-30 такива как ще ме убедят точно Алфа-та да си взема?
  • #8
    Anonymous ( преди 2 години )
    Най-красивата марка, печелила десетки ралита и с толкова богата история...и правят Х6ци...паркетни джипове правят всички други марки. Не трябва да се подражава на болестта на консуматора. Така се запазва идентичността на един продукт!
  • #7
    Жалка работа ( преди 2 години )
    Имат един свестен модел за последните 30 години /Джулия/, но явно и желание да си остане такъв за следващите 30 в които със сигурност ще фалират при производство на това нещо!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Добре че са Ситроен, та да откраднат нещо от тях, за да има какво да продават, че иначе ползват още платформи на Мерцедес от преди 20 г., които са им подарени с Мазерати от Крайслер. Тази марка е пълна пародия.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    това вече е краят грозна е като тойота
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо просто не го позиционират, като Жулиета
  • #3
    Sameman ( преди 2 години )
    Сегмента е излишен, но това се търси на пазара, това се дава на хората.
fallback
Последни