Германският производител Porsche беше принуден да се извини на клиентите си премахването на някои функции от вече поръчаните и предплатени автомобили на марката. В Китай, например, новите коли на германския производител се доставят без възможност за електрическо регулиране на кормилната колона.
Първоначално официален представител на Porsche обеща тази функция, която е безплатна, да бъде бъде върната в автомобилите на марката веднага след преодоляване на кризата, причинена от недостига на електронни компоненти. След това обаче стана ясно, че компанията вече ще предлага механично регулиране на кормилното управление, а не електрическо.
Офисът на Porsche China все пак се извини на засегнатите клиенти и призна, че „разбира тяхното разочарование“. В централния офис на китайското представителство е сформирана работна група, която ще се опита да „намери решение във възможно най-кратки срокове“. От прес-службата на германския производител се оплакаха, че възобновяването на пандемията от коронавирус в Китай е попречила на комуникацията и на съвместната работа за решаване на проблема.
Засега не се посочват и срокове, в които електрическото управление на кормилната колона ще бъде върнато в оборудването на автомобилите на Porsche. В същата ситуация изпаднаха и още две марки на VW Group – Audi и Volkswagen, които опростиха оборудването на своите модели за някои пазари. Заради премахването на различните опции клиентите ще бъдат компенсирани с намаляване на цените на съответните модели.
Снимка: Porsche