IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко бърз всъщност е най-мощният "пътен" модел на Mercedes-AMG?

Вижте как GT 63 S E Performance се справя в реалния свят (ВИДЕО)

Новият AMG GT 63 S E Performance е последната версия на супер-седана на Mercedes-AMG. Неговият обновен вариант все още разчита на туин-турбо V8 мотор на AMG, но този път той е част от хибридна система, а това осигурява повече мощност и моментален въртящ момент. Какво обаче означава този сложен задвижващ механизъм в реалния свят?


AMG GT 63 S E Performance


Екипът на Carwow имаше възможност да провери как се справя най-мощния "пътен" модел на Mercedes-AMG. С него започва една нова ера в историята на високопроизводителните модели на спортното подразделение, като под капака е поставен 4,0-литров туин-турбо V8 с 639 к.с., на който помага монтиран отзад електрически двигател с 204 к.с. Съвкупната мощност е 843 к.с. и 1470 Нм въртящ момент.

Хибридната система позволява на AMG GT 63 S E Performance да се възползва от моменталния въртящ момент на електрическия мотор, докато V8 двигателят работи, за да влезе в своя диапазон с най-висока мощност. Благодарение на системата за задвижване на всички колела Four Matic на Mercedes-AMG както двигателят, така и електрическият мотор могат да изпращат мощност към предните или задните колела.



Туин-турбо V8 двигателят е съчетан с 9-степенната автоматична трансмисия с няколко съединителя на Mercedes-AMG. Електрическият мотор има собствена 2-степенна трансмисия. Това означава, че AMG GT 63 S E Performance има две трансмисии, V8 с двойно турбо, електромотор и и сложна система за задвижване на всички колела с векторизация на въртящия момент.

Как обаче всичко тези технологии се представят при шофиране в реалния свят? Според екипа на Carwow, задвижващата система не е чак толкова безпроблемна, колкото се очаква да бъде. В някои моменти нивото на мощност е наистина впечатляващо, но добавеното тегло от хибридните системи противоречи на законите на физиката, а това може да бъде дори опасно.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500