IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилите на Peugeot ще получат двигатели на Fiat

Първият модел с италиански мотор ще бъде обновеното 208

От следващата година модели на Peugeot ще започнат да се предлагат с двигатели на Fiat, съобщава френското издание L'argus. Както е известно, двете марки са част от концерна Stellantis, така че подобно сътрудничество не е изненадващо.


Peugeot 208


Първият модел на Peugeot, който ще получи италиански двигател, е 208, но не европейската му версия, а тази, която се произвежда в Аржентина и се продава в Южна Америка. Хечбекът ще бъде оборудван с мотор на Fiat от семейството Firefly, чието производство е локализирано в Бразилия. Това ще стане при фейслифта на модела, който е планиран за догодина.

В момента Peugeot 208 за Южна Америка се предлага с атмосферен двигател 1.6 ЕCP с мощност 115 к.с., който също се сглобява в Бразилия, както и с внасяния от чужбина 1,2-литров агрегат PureTech, развиващ 82 или 130 к.с.

При актуализацията на хечбека догодина той ще получи 3-цилиндров мотор 1.0, който в зависимост от версията си развива 77 или 130 к.с. Peugeot предлага и четирицилиндров атмосферен двигател с обем 1,3 литра и 130 к.с, добре познат от моделите Fiat Argo, Cronos и Pulse.

Възможно е френската марка да заеме и италианския вариатор, който да измести от линията класическия автоматик. Засега не се предвижда промените в задвижващата система да засегнат и европейската версия на Peugeot 208.

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Щом на баир 2.0 ти прегрява и си изплюва буталата - представи си какво остава за 1.0 с 3 цилиндъра
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам, уж света се развива, пък ЩЕ вадят 1.0 трицилиндрови, чупещи се миксерчета
  • #8
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Хейтър ( преди 2 години )
    Няма нещо френско което да е измислено добре и да работи добре, винаги когато си помисля обратното съм бъркал.
  • #7
    3 rate up comment 18 rate down comment
    смех ( преди 2 години )
    къде сравнявате френски дизел най доброто на пазара с тия спагетаджии обувки чинцано и гондоли по венеция.Франция техническа нация Аец ракети самолети и ония дето освен маслини друго немат а да и брускети.
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карах преди 307 с 2.0 hdi 110. Е то нямаше такъв *** двигател. Прегря на баир при 35 градуса навън и му се сдуха терморелето което да пусне втората степен на перката. Тя се въртеше само на първа и докато се усетя, изпллю гарнитурата на главата. Всичкото това за 3-4 мин и спре. Не можах да продължа на ход. След като ме репатрираха свалих терморелето. То беше с диапазон на работа до 50 градуса! Купих нов с диапазон на работа до 95градуса, който струваше 85стотинки. Френска му работа!
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам Santa Fe с двигател на VM Motori, част от групата на Fiat. Вече е на 310 хиляди км и бих казал много стегнат двигател, супер динамичен и пъргав, никакъв разход на масло.
  • #4
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Doblo ( преди 2 години )
    Имам 2008г добло 1.9 мултиджет на 400хил км, гори малко върви като никой друг пикап
  • #3
    44 rate up comment 9 rate down comment
    Не е изненада ( преди 2 години )
    Всеки запознат е наясно, че фиатските мотори, без значение бензин или дизел са пословично здрави!
  • #2
    24 rate up comment 2 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    И аз искам, но няма вече JTD. Иначе е уникален двигател.
  • #1
    22 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Искам 1.9 JTD