IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как се справя старо комби Mercedes-AMG C63 на магистрала?

Автомобилът няма никакви проблеми с развиването на повече от 250 км/ч (ВИДЕО)

В момента Mercedes-Benz разработва следващото поколение на C63 AMG, което ще бъде задвижвано от 4-цилиндров двигател с обем 2,0 литра. Преди десетина година обаче този модел разчиташе на 6,2-литров V8, съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия.



Ако някой не е запознат с качествата на този автомобили, нека погледне видеото, публикувано в YouTube-канала AutoTopNL. В него Mercedes C63 AMG от поколението W204 е подложен на тест в реални условия, който разкрива истинските възможности на машината, която в случая е комби и това я прави още по-желана.

Напълно очаквано, това C63 няма проблем с развиването на 200 км/ч. Най-високата скорост, която се вижда във видеото, е 256 км/ч. А най-забавното е, че в този момент отпред се движи друго превозно средство, което също е комби на Mercedes. И то в нито един момент не позволява на колата зад него да го изпревари.

Двигателят на автомобила е 451 к.с. и 600 Нм, което показва, че C63 (W204) определено не е най-мощната заводска C-Class. Новото поколение на модела ще развива 600 к.с., което означава и по-висока скорост. Той обаче ще бъде с електрическа помощ, така че няма шанс двигателят му да предлага същия звук.

Наскоро стана ясно, че дори легендата Михаел Шумахер е притежавал същото такова комби. Той го получава като служебен автомобил, когато се присъединява към отбора на Mercedes GP Petronas Formula 1 в началото на 2010 г. Пилотът кара колата няколко месеца, а наскоро тя беше продадена за 27 600 евро на търг, организира от Bonhams.
 

0 от 500
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Истината е, че последните модели, които носят духа на марката са w203, w209, w211, w220. След тях, не казвам, че няма нови хубави модели, но се забелязва в световен мащаб унификация на екстериора. Няма инженерна и дизайнерска мисъл. Японки, европейки, всичко е под калъп. Особено с електрифицирането им. Тази футуристична визия е една глупава представа, залегнала във филми от едно време как ще изглеждат колите някога. Ами - на нищо не приличат.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тази кола на шофьорската врата има повече копчета отколкото градската ми кола по цялото табло
  • #3
    13 rate up comment 3 rate down comment
    до долните ( преди 2 години )
    Хм, викаш кола 451 коня била евтинджос!! Как па ги "разбирате" тия работи, бе!
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Между 203 и 204 само екстериорната визия е в полза на 204. 203 е по-просторен, с по-приятни материали и по-добре изглежда от вътре. 204-ката преди фейса в някои версии (конкретно съм гледал обстойно 320 CDI AMG) таблото изглежда като събрано от 3 различни модела.
  • #1
    8 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    w204 е най-гадния евтинджос като интериор който можеш да си купиш в класа, ако ще и да е 63. С фейса нещата са една идея по-добре но до там.