fallback

Кой е най-добрият редови двигател с 6 цилиндъра, правен някога?

Първият такъв агрегат се е появил още в зората на автомобилната индустрия

Преди няколко седмици ви попитаме кой е най-добрият 4-цилиндров двигател, създаван някога и получихме доста любопитни отговори. Разбира се, малките мотори невинаги са обект на възхищение, така че е логично да погледнем към по-големите. И така идва на редовите мотори с 6 цилиндъра.

Това са едни от най-старите двигатели на света и са използвани в почти всеки вид превозно средство, създаване някога. Първият редови 6-цилиндров мотор е направен още през 1903 г. от компанията Spyker, като се появява при автомобил, наречен 60HP. Същият модел демонстрира на смета първата в света система 4WD и първата спирачна система на четирите колела.

Такъв тип агрегати се появяват и при други по-стари превозни средства. Сред тях е Ford F-Series от 60-те години на миналия век, който получава редови мотор с обем 4916 куб. см. Пикапът бързо се превръща в най-популярния модел в САЩ, което е доказателство за качествата на двигателя.

Същото се отнася и за 4,0-литров двигател на Jeep, който се произвежда много дълго време и влиза в историята като един от „най-неубиваемите“ в историята. И все пак, за голяма част от феновете най-важното е мощността на задвижващия агрегат и затова на преден план излизат други мотори, които претендират за титлата „най-добър редови двигател с 6 цилиндъра“.

Експертите от Carscoops са на мнение, че други три двигателя могат да претендират за първото място в списъка – Speed Six на TVR, N55/SS55 на BMW и 2JZ на Toyota. Факт е, че те, както и RB26DETT на Nissan, присъстват във всяка подобна класация. Ето и още няколко предложения, които също би трябвало да влязат в списъка.

Най-добрите редови двигатели с 6 цилиндъра (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Зил 157 джуган
  • #14
    Митко бе ( преди 2 години )
    Къде ги тикате тие 124-ки...тука става въпрос за двигатели по над 200 коня.Хайде гледайте реално на нещата...
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Разбира се, че 2JZ на Toyota е най-добрият! Не просто най-добър, а брутален двигател с огромен потенциал и невероятна здравина, който никой до сега не е успял да произведе.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    2jz , честно казано това е сериозен двигател , но това разбира се е известно на всички!
  • #11
    Гани ( преди 2 години )
    До Арматурата Ти брато или си мн луд или мн *** Май е 2рото!!!!
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия за Ферари чували ли са или не я знаят тази "скромна" и "неизвестна" марка???
  • #9
    Ай стига ве ( преди 2 години )
    Мерцедес 124, 6 цилиндъра редови, вечен,
  • #8
    Пропов ( преди 2 години )
    Редовият шестак се свързва с БМВ. Направени са милиони бройки, хората ги обичат. Къде заради уникалния звук, къде щото носят на много много тунинг, къде защото са слагани в достъпни спортни седани. И други марки се пробват и им се получава, но са далеч от успехите и популярността на БМВ. Като чуя шестак на БМВ (без турбини) този мек тембър, леко дрезгав и заядлив, долу боботещ ,горе става остро истеричен , абе кеф ми става. Зарежете потдръжката и консумацията, кефа цена няма.
  • #7
    Митьо ( преди 2 години )
    Нещо пропуснахте Мерцедесите. 300 дизелите на серия 124/Е клас карат по 3М+ километра. Направил го е един швед. Четете няколко източника, преди да творите. И най-добрите двигатели не означава най-мощните.
  • #6
    Hans ( преди 2 години )
    OM648.....
fallback
Последни