През лятото, при високи температури и дълги пътувания, броят на авариите на колите нараства главоломно. Повредите по двигателя могат да бъдат избегнати с добра превантивна поддръжка.
Въпреки това, дори ако са направени подходящите проверки, понякога възникват проблеми. Механиката се проваля, а диагностицирането на причината може да бъде доста трудно без професионален поглед. Британски експерти посочиха най-честите повреди в един двигател с вътрешно горене и неговите сателитни възли и агрегати.
Най-честите повреди в двигателя на автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Гарнитура на цилиндровата глава
Този елемент осигурява перфектна връзка между главата на цилиндъра и блока на двигателя, като гарантира, че моторното масло и охлаждащата течност няма да се смесват по време на процеса на горене. Ето защо те трябва да бъдат херметически затворени. Ако уплътнението тече, двигателят ще се деформира поради прегряване. Така че ако колата загрее над нормалното, спрете веднага.
Този елемент осигурява перфектна връзка между главата на цилиндъра и блока на двигателя, като гарантира, че моторното масло и охлаждащата течност няма да се смесват по време на процеса на горене. Ето защо те трябва да бъдат херметически затворени. Ако уплътнението тече, двигателят ще се деформира поради прегряване. Така че ако колата загрее над нормалното, спрете веднага.