През лятото, при високи температури и дълги пътувания, броят на авариите на колите нараства главоломно. Повредите по двигателя могат да бъдат избегнати с добра превантивна поддръжка.
Въпреки това, дори ако са направени подходящите проверки, понякога възникват проблеми. Механиката се проваля, а диагностицирането на причината може да бъде доста трудно без професионален поглед. Британски експерти посочиха най-честите повреди в един двигател с вътрешно горене и неговите сателитни възли и агрегати.
Най-честите повреди в двигателя на автомобила (ГАЛЕРИЯ):
Ангренажен ремък
Функцията на ангренажния ремък е да синхронизира движението на коляновия вал със разпределителния вал, така че клапаните да се отварят и затварят в точния момент. Този ремък или верига са много чувствителни към екстремни температури и обикновено се разваля поради износване. Спазвайте препоръчителният интервал от производителя, който според модела варира от 80 000 до 130 000 километра. Ако пропуснете смяната двигателят ще плати цената за това, а тя не е никак ниска.
Функцията на ангренажния ремък е да синхронизира движението на коляновия вал със разпределителния вал, така че клапаните да се отварят и затварят в точния момент. Този ремък или верига са много чувствителни към екстремни температури и обикновено се разваля поради износване. Спазвайте препоръчителният интервал от производителя, който според модела варира от 80 000 до 130 000 километра. Ако пропуснете смяната двигателят ще плати цената за това, а тя не е никак ниска.