fallback

BMW обнови всъдеходния си флагман

Всички версии на X7 вече са електрифицирани

Изминаха три години и половина от премиерата на най-големия кросоувър на BMW – X7, което означава, че е дошло време за сериозно обновяване или, както самият производител предпочита да го нарича, „импулс на жизнения цикъл“. Фейслифтът се подготвяше от доста време, но едва сега баварската компания разкри всички подробности.

Обновеното BMW X7 получава напълно нова двустепенна главна оптика за главата, като нещо подобно ще видим по-късно при новото поколение на седана 7-Series и при спортния кросоувър X7. Светлините вървят в комбинация с променени брони и нова решетка на радиатора със светещи елементи.

За първи път всъдеходът получава 23-цолови джанти, които ще се предлагат като опция, а клиентите вече ще могат да избират от 14 цвята на каросерията, сред които е новият Sparkling Copper Grey металик.

Голямата новост в купето е единичен извит дисплей на системата iDrive 8, който съчетава два екрана - 12,3-инчов на приборния панел и 14,9-инчов на мултимедийната система. Този интерфейс вече е познат от електрическите автомобили i4 и iX, а също така от новото поколение на компактния ван 2-Series Active Tourer. Разширено е и оборудването на обновеното X7, като някои основни системи – включително навигация и система за избягване на челен сблъсък, са получили разширени функции.

Промени има и в задвижването, като дизеловата модификация X7 M50d с мощност 400 к.с. отпада от гамата. Така моделът ще се предлага само в една версия с тежко гориво - xDrive40d, която разчита на 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ 352 к.с. и 720 Нм. Този вариант е насочен предимно за Европа, като при него ускорението от 0 до 100 кч/ч ще отнема 6,1 секунди, а разходът на гориво – между 7,6 и 8,7 л/100 км.

Бензиновите версии са две, като базовата xDrive40i получава новото поколение на редовия турбомотор с 6 цилиндъра и обем 3,0 литра, чиято мощност е увеличена от 340 на 380 к.с. На върха на гамата е модификацията с 4,4-литров V8 с 530 к.с. и 750 Нм, то тя вече не се нарича M50i, а M60i. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 4,1 секунди.

И трите мотора са допълнени от 48-волтов стартер-генератор с мощност 12 к.с. и 200 Нм, като се съчетават с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic Sport и система за задвижване на четирите колела xDrive.

Още снимки на обновеното BMW X7 - вижте в галерията:

Продажбите на обновеното BMW X7 ще започнат през третото тримесечие на тази година, като предстои цените да бъдат обявени.

Снимки: BMW

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Всеки път си казвам че по-грозно това не може да бъде когато излезе техен нов модел но когато излезе те винаги ме опровергават че може. Пълна трагедия!
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Голямо, грозно и адски ненужно освен за избиване на комплекси. Кому е нужен този "автобус" (както и ГЛ на МБ, Q8 и сродните им), особенно за градско? За оф-роуд, определено не стават, освен ако не се броят парков и градинки.
  • #8
    Dim ( преди 2 години )
    Citroen C4 Пикасо от 2014 .... страшен дизай на фаровете, няма що! На ситроена се е получил много по-доре!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    щом моделите на крис бенгъл са класика в дизайна този крокозъбел ли няма да харесате със всичко се свиква красивото е преходно грозното е вечно
  • #6
    До 4 ( преди 2 години )
    Каква Тойота бе пич, влез в тубата и виж тестовете на тежък терен на луксозните СУВ, Лексус RX не може и един метър да мине, докато СУВ на БМВ,Мерцедес и Ауди минават целия терен. Виж "проходимия" Ленд Крузер не може да мине от там където минават Мерцедес G клас и Ауди Q8. Напиши в youtube ""Ауди РВЕТ Гелик в грязи, Land Cruiser 200 глокит в сторонке."" и ще разбереш, че палкетниците минават от там, където най-офроудърската Тойота, Land Cruiser не може..
  • #5
    Enzo ( преди 2 години )
    Абе това *** разделяне на светлините, е грозно. Няма какво да си кривим душите. Те и на Ситроена са грозни, пък какво остава на това. Отпред определено прилича на Ситроен и то именно заради тези разделени светлини. И то на евтините Ситроен-и. То не че един SUV може да е красив, но все пак...
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    То един всъдеход това. За центъра и паркинга в мола. Първият клон който закачиш отдолу те праща в сервиза. При повечето масови марки които имат такива претенции (Тойта, Нисан, Митсубиши, ...), поне има някаква защита на колата и не стърчат кабели които можеш да закачиш на всеки храст на първата поляна по която се опиташ да минеш.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Съвсем леко са намалили бъбреците, но достатъчно, за да се върнат пак на стилна територия. Голяма роля играе е намаленият хром, заради който преди бъбреците изпъкваха прекалено много. Доста сполучлив редизайн като цяло.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    За чии ** са сложили този стартер-мотор от 12к.с.?
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Е, значи има как да има при евро 6, 7 местен автомобил с двигател над 1.0 литра, а ?
fallback
Последни