fallback

BMW обнови всъдеходния си флагман

Всички версии на X7 вече са електрифицирани

Изминаха три години и половина от премиерата на най-големия кросоувър на BMW – X7, което означава, че е дошло време за сериозно обновяване или, както самият производител предпочита да го нарича, „импулс на жизнения цикъл“. Фейслифтът се подготвяше от доста време, но едва сега баварската компания разкри всички подробности.

Обновеното BMW X7 получава напълно нова двустепенна главна оптика за главата, като нещо подобно ще видим по-късно при новото поколение на седана 7-Series и при спортния кросоувър X7. Светлините вървят в комбинация с променени брони и нова решетка на радиатора със светещи елементи.

За първи път всъдеходът получава 23-цолови джанти, които ще се предлагат като опция, а клиентите вече ще могат да избират от 14 цвята на каросерията, сред които е новият Sparkling Copper Grey металик.

Голямата новост в купето е единичен извит дисплей на системата iDrive 8, който съчетава два екрана - 12,3-инчов на приборния панел и 14,9-инчов на мултимедийната система. Този интерфейс вече е познат от електрическите автомобили i4 и iX, а също така от новото поколение на компактния ван 2-Series Active Tourer. Разширено е и оборудването на обновеното X7, като някои основни системи – включително навигация и система за избягване на челен сблъсък, са получили разширени функции.

Промени има и в задвижването, като дизеловата модификация X7 M50d с мощност 400 к.с. отпада от гамата. Така моделът ще се предлага само в една версия с тежко гориво - xDrive40d, която разчита на 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ 352 к.с. и 720 Нм. Този вариант е насочен предимно за Европа, като при него ускорението от 0 до 100 кч/ч ще отнема 6,1 секунди, а разходът на гориво – между 7,6 и 8,7 л/100 км.

Бензиновите версии са две, като базовата xDrive40i получава новото поколение на редовия турбомотор с 6 цилиндъра и обем 3,0 литра, чиято мощност е увеличена от 340 на 380 к.с. На върха на гамата е модификацията с 4,4-литров V8 с 530 к.с. и 750 Нм, то тя вече не се нарича M50i, а M60i. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 4,1 секунди.

И трите мотора са допълнени от 48-волтов стартер-генератор с мощност 12 к.с. и 200 Нм, като се съчетават с 8-степенна автоматична скоростна кутия Steptronic Sport и система за задвижване на четирите колела xDrive.

Още снимки на обновеното BMW X7 - вижте в галерията:

Продажбите на обновеното BMW X7 ще започнат през третото тримесечие на тази година, като предстои цените да бъдат обявени.

Снимки: BMW

fallback
  • #20
    Обективно ( преди 2 години )
    също така ще изглежда и предстоящата чисто нова 7ма серия.
  • #19
    Обективно ( преди 2 години )
    ми прилича на хюндай кона първо поколение.
  • #18
    Бърка Масло с Вода ( ( преди 2 години )
    Другия път на следващия ,,фейслифт,, скрийте фаровете в гумите и бъбреците защо ги намалихте поне три пъи по големи хахахах
  • #17
    Бай Ганьо Фолцваген ( преди 2 години )
    Прилича на Citroen,те за първи път с модела CACTUS използваха двойни разделени фарове в бронята и дневни лед светлини и мигачи под капака и съеднинени с решетката и след това всички започнаха да копират тази идея.
  • #16
    Докторът ( преди 2 години )
    Пълен ужас. Предишните фарове са от шкода камик. DКато цяло ужасен автомобил.
  • #15
    Ценител ( преди 2 години )
    тука малко като китайска джипка е излезнало това бмв на снимките
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    13-ти, много си зле моето момче! Като чета какви глупости ръсиш се съмнявам да имаш шофьорска книжка, а за жълта нямам съмнения...
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Мега грозна кола! Малки фарчета с големи бъбреци. Ама що ги намалихте бе. Можеше още по-големи да ги направите.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Лент Хойзъра е проходим единствено заради офроуд гумите. Доста показателно е, че с пърформанс гуми т.нар. паркетници се справят на същото ниво. Електрониката им и управлението на диференциалите е на светлинни години по-добро от на Хойзъра. А по чукарестите държави използват коли на по 30 години, а не последните поколения Хойзър, който са по-чупливи от Дачия.
  • #11
    До 6 ( преди 2 години )
    Доста глупаво е от 1 клип да си правиш някакви генерални заключения. Срещу този нагласен клип има 1000 ненагласени. Гледай ги тях и ела пак да ръсиш мозъци! Дори и да не ги гледаш е достатъчно да знаеш, че по всички точки на земята където няма пътища ползват Тойота, а не паркетниците за които дрънкаш които стават само да отидеш до мола и за нищо друго. Доказано е, ама ти си вярвай на това клипче, което си гледал.
fallback
Последни