IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini представи нова свирепа версия на Huracan

Суперколата Tecnica получава двигателя на STO и завиващи задни колела

Италианският производител Lamborghini готви всъдеходна версия на суперколата си Huracan и докато медиите се опитваха да открият подробности за нея, компанията ги изненада с нещо напълно различно. Тя представи модификацията Tecnica, която се разполага между стандартното EVO (базовия вариант на модела) и предназначеното за каране на писта STO.


Lamborghini Huracan Tecnica


От Lamborghini твърдят, че Tecnica да може да се кара както по обществени пътища, така и на писта, като е предназначена за шофьори, които търсят забавление и съвършенство в начина си на живот (каквото и да означава това). Новата версия също е със задно предаване, но получава оборудването на топ-модификациите на Huracan.

Под капака е стандартният за модела 5,2-литров V10 двигател, който вместо 610 к.с. и 560 Нм (толкова са при EVO), вече развива 640 к.с. и 656 Нм и по този показател се изравнява с пистовото STO. Двигателят е получи леки подобрения, сред които е и по-остър звук на високи обороти.


Lamborghini Huracan Tecnica


Въпреки това, в в сравнение със STO и неговия огромен шнорхел на покрива, версията Tecnica изглежда доста кротко. Някои значителни визуални промени обаче са лесно забележими, като са взаимствани от най-екстремните скорошни концептуални автомобили на Lamborghini, както и от хиперколи, произведени в ограничен тираж.

В предната част на автомобила е поставена нова броня с Y-образен мотив, разположен под всеки фар, като той е вдъхновен от хиперколата Sian и концепцията Terzo Millenio. Формата на страничния прозорец е фино коригирана, за да имитира външния вид на концепцията Essenza SCV12, а 20-цоловите джанти са вдъхновени от прототипа Vision GT. Най-голямата промяна е в задната част, която получава лек капак на двигателя от въглеродни нишки и вертикално задно стъкло.


Lamborghini Huracan Tecnica


Има нови шестоъгълни изпускателни тръби, нова броня и заден дифузьор, който, подобно на покрива, може да бъде боядисан в цвят на каросерията или в черно, както и малък фиксиран заден спойлер. От Lamborghini твърдят, че той подобрява с 35% притискащата сила в сравнение с версията EVO, а благодарение на новия преден сплитер е постигнато намаляване на съпротивлението с 20%.

Теглото също е по-малко в сравнение с базовия вариант, като това се дължи не само на карбоновия капак, но и на други олекотени елементи. Производителят посочва тегло от 1379 кг за Tecnica срещу 1389 за EVO RWD и 1339 кг при безкомпромисното STO. Ускорението от 0 до 100 км/ч също е по-средата – 3,2 секунди (при EVO е 3,3 секунди, а при STO – 3,0 секунди).


Още снимки на новата версия на суперколата - вижте в галерията:


Версията Tecnica е получила и още технологии от STO, сред които са завиващи колела на задната ок, векторизация на въртящия момент, карбоново-керамичните спирачки с отвори за охлаждане в каросерията и интегрирана система за управление LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata).

Снимки: Lamborghini

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Какви истински коли, бе брат. Тея от 10 години нямат един интересен модел. Може би Performante-то да е по-така.Ферари вчера ги обявиха за най-печелившия автомобилен производител със средна печалба от нат 100000 долара на кола! По едно Порше печелят за продадено Ферари!
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия правят истински коли, други се мъчат да приличат на коли.
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия от двайсет години правят еднакви коли. Синдромът "Ауди".