IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да оправим парното с минимум средства?

Вижте два начина за решаване на проблеми в тази важна система

Навън е студено! Бихте искали бързо да затоплите интериора на колата. Колата е загряла до работна температура, парното е на макс, но от въздуховодите излиза хладен въздух. Какъв е проблема? Ако термостатът работи и няма въздушни джобове в тръбите и маркучите, тогава охладителната система е запушена с отлагания и трябва да се промие. Ето няколко съвета как да го направите сами, с минимален риск за автомобила и минимални финансови разходи.


парно


Метод 1. Дестилирана вода (евтина, но недотам ефективна)

Източваме охлаждащата течност от охладителната система система, пълним с дестилирана вода и привеждаме двигателя в действие за известно време. Можете да карате колата, като по този начин от вибрациите, ускорението и спирането да се „повдигнат“ възможно най-много отлагания. След това източвате водата и пълните нов антифриз.

Метод 2. Течаща вода (и едва след това дестилирана)

Източвате стария антифриз. Под налягане доставяме до мотора чешмяна вода и я пускаме да тече през дренажния отвор в радиатора или в блока на цилиндъра. Водата ще излезе през отворената капачка на радиатора или разширителния съд - всичко зависи от конфигурацията на охладителната система. В някои случаи може да се наложи премахването на термостата.

Важно: съветваме ви да изплакнете радиатора на парното отделно, като откачите входния и изходния маркучи от него. Водата трябва да се подава последователно към двата отвора. Не се страхувайте да използвате чешмяна вода: ако не се загрява, няма да има котлен камък по стените на охладителната система.

Приключихте ли с измиването под налягане? Сега напълнете дестилирана вода и направете всичко, което е описано в метод № 1.

0 от 500