Подобряване на миналото, капитализиране на настоящето и интерпретиране на бъдещето по най-добрия възможен начин - така Lancia се готви да си върне своето място сред първокласните марки в Европа, но преди това трябва да поеме и ролята си в сложната стратегия на Stellantis Group. Това заяви главният изпълнителен директор на Lancia – Лука Наполитано, който разкри на каква стратегия ще заложи компанията до края на десетилетието.
Целта през Lancia е да присъедини към Alfa Romeo и DS в групата от престижни марки на концерна, в която влиза и Maserati. Това ще стане с представяне на нови продукти, но няма да се залага на класическата тотална офанзива, а на точен избор, който да засегне търговския аспект, но и да върне марката към нейните традиции.
Как Lancia ще стане премиум-марка? (ГАЛЕРИЯ):
Новата визия на Lancia ще бъде базирана на три основни точки - устойчивост, грижа за клиентите и етика. Всички те са част от стратегията на големите производители, така че италианците не са измислили нещо ново. И все пак те ще се опитат да реализират някои нови идеи.
Сред тях, например, е проект в подкрепа на жените, чиято цел е насърчаване на култура на приобщаване и уважение. Той вече стартира с рекламна кампания, чието лице е актрисата Кристиана Капотонди, но ще се развива с нови инициативи и послания.


0