Подобряване на миналото, капитализиране на настоящето и интерпретиране на бъдещето по най-добрия възможен начин - така Lancia се готви да си върне своето място сред първокласните марки в Европа, но преди това трябва да поеме и ролята си в сложната стратегия на Stellantis Group. Това заяви главният изпълнителен директор на Lancia – Лука Наполитано, който разкри на каква стратегия ще заложи компанията до края на десетилетието.
Целта през Lancia е да присъедини към Alfa Romeo и DS в групата от престижни марки на концерна, в която влиза и Maserati. Това ще стане с представяне на нови продукти, но няма да се залага на класическата тотална офанзива, а на точен избор, който да засегне търговския аспект, но и да върне марката към нейните традиции.
Как Lancia ще стане премиум-марка? (ГАЛЕРИЯ):
В съответствие с новата стратегия на Stellantis Group, мрежата за продажби на Lancia също ще се промени. Идеята е около 50% от бъдещите продажби на марката да стават онлайн. В същото време обаче е необходимо Lancia отново да стъпи на пазарите в чужбина.
„След няколко дни ще обявим навлизането на 4-5 пазара, а след това с времето ще стигнем до вече избраните 60 града и 100 дилъра. Мрежата ни ще бъде с по-малки като размери дилърства, но с подходящо въздействие. В Италия имаме 220 шоурума, като тази бройка ще бъде намалена. Искаме да отидем там, където се цени италианския начин на живот. Възможно е в един момент да излезем и извън Европа, но засега това не ни е приоритег“, обяснява Наполитано.


0