Подобряване на миналото, капитализиране на настоящето и интерпретиране на бъдещето по най-добрия възможен начин - така Lancia се готви да си върне своето място сред първокласните марки в Европа, но преди това трябва да поеме и ролята си в сложната стратегия на Stellantis Group. Това заяви главният изпълнителен директор на Lancia – Лука Наполитано, който разкри на каква стратегия ще заложи компанията до края на десетилетието.
Целта през Lancia е да присъедини към Alfa Romeo и DS в групата от престижни марки на концерна, в която влиза и Maserati. Това ще стане с представяне на нови продукти, но няма да се залага на класическата тотална офанзива, а на точен избор, който да засегне търговския аспект, но и да върне марката към нейните традиции.
Как Lancia ще стане премиум-марка? (ГАЛЕРИЯ):
Превръщането на Lancia в премиум-производител означава, че тя трябва да предложи модели в средните и високите класове. В момента обаче марката се крепи на повърхността благодарение на единствения си автомобил – Ypsilon, който е лидер в В-сегмента в Италия и затова е напълно логично, че промяната ще започне именно от него.
Новият Ypsilon ще излезе през 2024 г., като ще бъде напълно различна кола. От думите на Наполитано става ясно, че той е напълно готов, като ще бъде 100% електрифициран, а дължината му ще е около 4 метра. Моделът ще получи по-мъжествен и по-европейски дизайн, а технически ще се различен напълно от сегашния.