Подобряване на миналото, капитализиране на настоящето и интерпретиране на бъдещето по най-добрия възможен начин - така Lancia се готви да си върне своето място сред първокласните марки в Европа, но преди това трябва да поеме и ролята си в сложната стратегия на Stellantis Group. Това заяви главният изпълнителен директор на Lancia – Лука Наполитано, който разкри на каква стратегия ще заложи компанията до края на десетилетието.
Целта през Lancia е да присъедини към Alfa Romeo и DS в групата от престижни марки на концерна, в която влиза и Maserati. Това ще стане с представяне на нови продукти, но няма да се залага на класическата тотална офанзива, а на точен избор, който да засегне търговския аспект, но и да върне марката към нейните традиции.
Как Lancia ще стане премиум-марка? (ГАЛЕРИЯ):
Новата стратегия на марката предвижда преминаването към изцяло електрически превозни средства до 2028 г. Това означава, че трите следващи модела, в това число и новият Ypsilon, ще бъдат напълно електрифицирани.
„През 2026 г. ще пуснем 4,6-метров електрически SUV, който ще бъде новият флагман на марката. Засега проектът носи името Aurelia, което много ми харесва, но е малко вероятно то да бъде финалния ни избор. След него – през 2028 г., ще излезе Delta (и тук името не е окончателно избрано), който ще бъде по-мускулест и по-агресивен. Засега се движим с малки стъпки напред и ако нещата вървят добре, може да увеличим темпото“, обяснява Наполитано.