Премиерата на всеки важен автомобил често се предшества от мащабна кампании, като производители пускат тийзъри, с които дават някаква представа за бъдещия дизайн или за техническите характеристики на модела. А някои компании дори създават пълноценни прототипи на бъдещите автомобили.
С помощта на тези концепти производителите проверяват реакцията на автомобилното общество за модела и конкретните технически решения, използвани за него. В резултат от това серийните машини често може сериозно да се отличават от представените по-рано прототипи.
7 примера за концепция и реалност (ГАЛЕРИЯ):
Alfa Romeo (серийна версия)
По-малкият брат на Stelvio получи агресивни бровни и фирмена решетка на радиатора Scudetto. Джантите са в стила на старите телефонни шайби, но серийният вариант има фарове с различна форма, които напомнят на SZ Zagato и на прототипа Proteo. Същото се отнася за стоповете, както и за тръбите на ауспуха. В интериора за залага на алуминий, алкантара и естествена кожа. Има също така 12,3-инчов дисплей на виртуалния приборен панел, голям екран на мултимедийната система и „умна“ светодиодна система в салона.
По-малкият брат на Stelvio получи агресивни бровни и фирмена решетка на радиатора Scudetto. Джантите са в стила на старите телефонни шайби, но серийният вариант има фарове с различна форма, които напомнят на SZ Zagato и на прототипа Proteo. Същото се отнася за стоповете, както и за тръбите на ауспуха. В интериора за залага на алуминий, алкантара и естествена кожа. Има също така 12,3-инчов дисплей на виртуалния приборен панел, голям екран на мултимедийната система и „умна“ светодиодна система в салона.


0