fallback

Електромобилите се оказаха по-малко надеждни от моделите с ДВГ

Проучване във Великобритания разкри кои коли се развалят най-често

Винаги се е смятало, че електрическите автомобили са по-надеждни от бензиновите или дизелови превозни средства. В крайна сметка колите на ток имат по-малко движещи се части, както и по-малко течности. Ново проучване във Великобритания обаче показва, че електрическите преводни средства са по-ненадеждни в сравнение с модели с ДВГ, съобщава Mail Online.

Британската потребителска група Which? е анкетирала 48 000 собственици на автомобили, от които 2184 притежават електрически коли. От тях 39% съобщават за проблем през първите 4 години на собственост. За сравнение при притежателите на бензинови модели този показател е едва 19%, а при тези на дизелови автомобили - 29%.

Според резултатите от проучването, електрическите автомобили не само са по-малко надеждни, но и отстраняването на повредата при тях отнема повече време отколкото при кола с конвенционален двигател. Най-честно срещаният проблем при тях е със софтуера, чиято поправка отнема поне 5 дни. При бензинов модел срокът е 3 дни, а при дизелов - 4.

От всички марки електрически превозни средства като най-ненадеждна е посочена Tesla, при която 39% от собствениците отчитат поне една повреда през първите 4 години. В 5% от случаите става въпрос за неуспех при стартирането на мотора. На обратния полюс е Kia e-Niro, където само 6% от собствениците съобщават за повреда, като в 1% от случаите тя засяга стартирането на електромобила.

„Наясно сме, че шофьорите искат да преминат към по-екологични автомобили, но жизненоважно е те да получат качествен продукт. Нашето изследване показва, че специално при електромобилите първокласната цена не означава непременно надеждно превозно средство. Затова и съветваме преди покупка потребителите добре да проучат предложенията на пазара и да изберат на кои марки и модели могат да се доверят", коментира Лиза Барбър, старши редактор в групата Which?.

fallback
  • #35
    До долния ( преди 2 години )
    Я да припомниш за какво беше класацията? Май беше за брой посещения на сервиз? И излезе че Тесла стои в сервиза няколко часа, тоест все дребни проблеми, а тези които бяха по-напред в класацията стоят по месец ама по-рядко. И прочети отново 28 към който уж се обръщаш какви са кусурите на Тесла :Регулиране на фугите на вратите, тапицерии с различен цвят, неподравнени стопове, обърната накладка и други такива дреболии при почти всеки излязъл автомобил, които се оправят в сервиз след продажб ...
  • #34
    28 ( преди 2 години )
    Ами ако караш 20+ годишни коли сигурно всичко това се случва, а една Тесла, ако издържи дотогава всичко ще и е чисто ново, нали, облъчен? Джей Ди Пауър (ако ги знаеш кои са) в класацията им за надеждност за миналата година класираха Телса на 38 място. Не звучи чак толкова зле сякаш? Лошата новина за тесларчетата е, че беше на 38 място от 39 автомобила. И това без да трябва да слагат всички части които ти си изброил, че се развалят при двг-тата :)))))))))))))) Лек ден!
  • #33
    Дрън-дрън ( преди 2 години )
    Е как пък за пет години не разбраха Тесла какъв голям *** е и да се откажат да ги купуват?И си в голяма грешка, че който е купил Тесла не повтаря. Обикновено се оплакват от качеството, но не искат друг автомобил и казват, че следващия пак ще е Тесла.А новите тесли с отлято алуминиево шаси в Берлин и Тексас решават по-голямата част от проблемите с качеството. В Берлин е построен един от най-съвременните бояджийски цехове в света за многослойно боядисване, което ще реши и проблема с боя ...
  • #32
    анонимен ( преди 2 години )
    тесла пусни си филмче за възрастни ако нямаш приятелка успокой топките остави ни да си разучаваме устройството на двг както и да си ъпгрейтваме не ни разваляй неделния следобед да се ровим под капака да си почистим праха да си прегледаме течностите да седнем вътре и да послушаме двигателя
  • #31
    TSLA ( преди 2 години )
    Даваш газ: пуши на нерез, момчее! Отваряш мотор: късат се све болтове и шпилки, гарнитури леш, маркучЕта за вакуум се трошат като солети. Събереш мотора, врътнеш: счупи горен вал. Дадеш газ, роди карантия, изтекат му чорбите, буталото излезе да види кой кара колата.... Еееех тея електромобили веййй! :DDDD
  • #30
    TSLA ( преди 2 години )
    Бе бате, каам ти не стават електричките! Седи и капе масло от датчика на картера, текат гарнитури, двигателя е като лейка, натискаш бутона - не върти: бендикс заминал, въртиш - не пали: бобина дyмнала, припали - затрака верига, чукат повдигачи, прекъсва, тресe се: дюзи, вакуум, свещи, кабели, дистрибутор, дебитомер, ламбда, ЕГР датчици, ремъците метат конци на криви ролки - оно е смpад, момчее! Аха да караш, ама помпа aмбреаж изпусне, п.eдалa потънал.. Тръгваш: съединител приплъзва, оох майкоу!
  • #29
    28 ( преди 2 години )
    Прочети, как на един му се преебава нещо на батерията и Тесла иска да му я смени за $15 000 и да задържи развалената. Пича отива в някакъв местен сервиз, специализирани в електрички. Сменят там нещо взимат му $700 и телсата пак тръгва. Когато обаче имаш една компания, която иска да те прецака толкова много, те съветвам да се замислиш дали някога изобщо да си купиш нещо от тях.Тесла качеството може и да го подобри с годините,но никога няма да си промени политиката-брутално доене на клиента.
  • #28
    28 ( преди 2 години )
    Да ти отговоря тогава. Тесла беше една г*зария преди 5г и цялата психоза, която се създаде покрай това да имаш Телса все още работи за тях. Американците са добри в надуването на балони, не в правенето на качествени коли. Младите пишлемета не ги интересува кое какво е, тях ги интересува да са г*зета. 2ма приятели имам с Тесла и двамата са под 28г и работят сервитьори. Ама са турбогъзари, след работа. Илончо продава през туитър на лапнимуховците...трудно ще ти е да го приемеш, знам
  • #27
    Гост ( преди 2 години )
    До 31Защото "модерните шилета" купуват Тесли заради това че е модерно.Който купи после не повтаря.
  • #26
    До 28 ( преди 2 години )
    И винаги един въпрос остава без отговор - Тесла са некачествени и доста по-скъпи от Mercedes и BMW в същата категория, като са с по евтин интериор от тях и скърцащи пластмаси.Защо тогава толкова клиенти предпочитат да си купят некачествена Тесла от по-нисък клас за повече пари, а не си купят луксозен клас автомобил BMW или Mercedes за много по-малко пари? Хайде първите години не е имало информация и са били подведени, но продажбите на Тесла само се увеличават, а на BMW и Mercedes намаляв ...
fallback
Последни