fallback

Tesla достави нов Model X с различни гуми и мръсен салон

Клиентът върна струващия 132 000 долара кросоувър на производителя

През август миналата година американецът Итън Джоузеф си поръчал Tesla Model X Plaids, като търпеливо изчакал доставката на електрическия кросоувър, струващ 131 190 долара. Радостта от доставката на колата обаче била доста кратка и мъжът я върнал обратно на производителя.

Причината за реакцията на клиента е проблеми с качеството на изработка и най-вече опасения за безопасността, тъй като кросоувърът бил с несъответстващи гуми. Итън публикува снимки в Twitter, от които става ясно, че неговият Model X е бил снабден с летни гуми Michelin Latitude Sport 3 с размери 255/45R20 отпред и с напълно различен комплект всесезонни гуми Continental CrossContact LX Sport с размери 275/45R20 отзад.

Освен различните марки, смеси и шарки на протектора, гумите са проектирани за различни сезони, което означава, че ще имат различни нива на сцепление и характеристики на управление. А това звучи опасно за всяка кола, да не говорим за Tesla с 3 двигателя и мощност от 1020 к.с.

Според MotorTrend, от Tesla са предложи да поставят „правилните задни гуми“ на по-късна дата, тъй като в момента не са има на склад от тях, но Итън е отказал. Той е проверил щателно кросоувъра и открил неправилно подравнени панели на каросерията, както и вътрешни и външни белези по колата. На всичко отгоре, салонът на кросоувъра не бил почистен.

Няколко дни, след като върнал електромобила, мъжът получил нова прогнозна дата за доставка за юли 2022 г., която ще бъде 11 месеца след поръчка на автомобила. Итън все пас успял да уреди нещата след разговор по телефона с представители на Tesla, откъдето го уверили, че първият Model X Plaids в района, чиято резервация бъде отказана, ще му бъзе доставен.

Още снимки на проблемите по чисто новия кросоувър - вижте в галерията:

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    *** си е това подобие на автомобил..Ще бъде изместено от много марки тази година.ю
  • #16
    Продължение ( преди 2 години )
    При Тесла няма дилъри и автомобила се предава директно на клиента, а откритите забележки се отстраняват чак след продажбата в сервизите на марката или дори във външни сервизи за сметка на Tesla. Въпросът е, че се отстраняват все пак, но губят времето на клиентите, вместо това на дилърите. Добра или лоша, това си е политика на Тесла за да увеличат производството и да не бавят производствения процес, защото са натрупали заявки за година напред. Казват че в Германия ще е различно. Ще видим.
  • #15
    До долния ( преди 2 години )
    Само така си мислиш. Никоя автомобилна марка не продава директно автомобилите си на клиентите. Продава ги на дилърствата, които после се грижат и за гаранционната поддръжка на вече продадения автомобил. Дилърите оглеждат автомобилите и отстраняват открити забележки, преди да предложат автомобилът на клиента. Дори и да са пропуснали различните гуми, ще ги сменят на момента преди да предадат автомобила на клиента.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е учудващо, че Тесла има проблем с качеството, учудващото е че Мъск не взема мерки, все още в заводите им няма качествен контрол. Дори най-евтиния базов Форд Фиеста след като е излязъл от халето, се паркира под специално осветление, за да се огледа всеки милиметър за драскотина, проблеми с боята, фугите..след което се изкарва на писта в завода и се въртят няколко километра, за да се провери дали всичко е наред. Отвътре се преглежда всеки детайл с лупа.Накрая се измива и издава.
  • #13
    До 11 ( преди 2 години )
    Тесла ще стигне по-далеч от Москвич и в прекия и в преносния смисъл. Къде въобще тръгна да сравняваш москвичът, който гасне на място с електромобил с три двигателя, който управлява въртящия си момент на всяко от задните колела по отделно защото има по един мотор на всяко колело, а също така има и предно предаване, като само на предните колела мощността е шест пъти по-голяма от москвича. На кал, сняг и наклон Москвич само ще и гледа стоповете. А и с едно зареждане Тесла ще стигне по-далеч
  • #12
    До долния ( преди 2 години )
    Този същия хърватин в момента е собственик на bugatti и даде задвижването на Порше тайкан, които сами не могат да си го направят. Така че не подценявай Мате Римац
  • #11
    Селянин ( преди 2 години )
    Какви технически недостижими коли? Един хърватин си направи цехче насред полето и изкара кола с 1000 коня още преди години и нито беше милиардер нито ще ходи да колонизира Марс.
  • #10
    PLAID ( преди 2 години )
    Септември 2018-та глyпaкът Боб Луц (бившия вече шеф на GM) се изцепи: "до година-две ще гледаме конспиративния филм "Кой уби Тесла" с главен герой Леонардо ди Каприо". И след година-две Тесла стана най-скъпата автомобилна марка с най-бързите и технически недостижими коли, собственост на най-богагия човек на планетата. TeSlap! Или на български: Плеес!
  • #9
    PLAID ( преди 2 години )
    Яко им бърка в джигера на всички 3-моторната ракета носител :D Мерена на Dyno-стенд: 1101.2 коня НА КОЛЕЛАТА и 1227.6 Nm въртящ момент от нула оборота. Тва като се изреже, променя посоката на въртене на Земята. DragTimes пуснаха вчера X PLAID срещу най-бързото Ламбо на пазара: даде му преднина и го омаза няколко пъти подред :D Пак вчера Mat Watson тества Mustang Mach 1 460 коня с ръчни скорости. 0-100... 7:00 сек. По-бавно от BMW i3s бхахах! Безпомощна техника. Шекспир го е казал: Мн шум за нищо
  • #8
    до 10 ( преди 2 години )
    Ще ти припомня кога Москвич бие Ламбо, само когато ми кажеш, кога тесла ще стигне там дето стига Москвича и дали може да се ремонтира с тел и чук (Т'слата).И да, ще се наложи да се ремонтира, щото Тесла и качество е като Москвича и Ламбото !
fallback
Последни