fallback

Прогноза: Кои модели ще изкарат 320 000 км?

Проучване на 14,9 млн автомобила посочи най-надеждните от тях

Надеждността е сред основните качества, на които потребителите залагат при избор на автомобил. Това означава достигане на сериозен пробег, без да се налагат ремонти по основните агрегати на превозното средство. В случая изданието iSeeCars посочва моделите на пазара, които би трябвало да изкарат поне 200 000 мили (322 000 км).

За да бъдат определени тези автомобили е направено проучване на 14,9 млн превозни средства, продадени през 2021 г. От списъка са изключени модели с малък обем на двигателя, тежкотоварни машини и модели, които не са произвеждани през миналата година. След това с помощта на „математическо моделиране“ са определени автомобилите, които би трябвало за изкарат 320 000 км без проблеми.

Начело в списъка е Toyota Land Cruiser, като според резултатите от изследването поне 18,2% от автомобилите от модела ще изкарат 320 000 км. Всъдеходът заема първото място в класирането от няколко години, но царуването му е към своя край, тъй като моделът беше спрян от производство в САЩ през миналата година. А новото поколение няма да се предлага.

На втора позиция се нарежда друг модел на Toyota - Sequoia с 14,2%. В топ 5 попадат още Chevrolet Suburban (6,6%), GMC Yukon XL (5,2%) и Toyota 4Runner (4,6%), което означава, че с най-големи шансове за постигане на подобен пробег са големи и сравнително скъпи SUV.

При пикапите 4,0% от Toyota Tundra ще изминат 320 000 км. След това се нареждат Honda Ridgeline (3,7%), Toyota Tacoma (2,8%), Nissan Titan (2,6%) и Ford F-150 (2,4%). Най-надеждните автомобила са Toyota Avalon (3,9%) и Prius (3,9%), докато при минивановете начело са Honda Odyssey (3,2%) и Toyota Sienna (3,2%).

„При тези рекордни нива на цените на нови и на употребявани автомобили, много вероятно повечето потребители ще запазят превозните си средства за по-продължителен период от време или пък ще потърсят надеждна машина, за да могат да получат добра възвращаемост на инвестицията си след време“, коментира Карл Брауер, главен анализатора на iSeeCars.

При толкова много модели в челото на отделните класове напълно логично Toyota заема и лидерската позиция при марките. А това е поредното доказателство за високата надеждност на колите на японската марка.

fallback
  • #17
    Стефан ( преди 2 години )
    А МЛ 270 петака къде го. Той е в класацията над милион.
  • #16
    Братан ( преди 2 години )
    Въпроса е коя ще изкара 800 000
  • #15
    Васко ( преди 2 години )
    300 000 са нищо за добре поддържан автомобил.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    На Горублянне всичко е на над 300 000км.
  • #13
    Ваксата ( преди 2 години )
    Моята голфара 1.6 SR 101 коня е вече на 300 хиляди, 1998-***.
  • #12
    Хамерикански санкции ( преди 2 години )
    Хамериканцето заради санкциите са пропуснали да наредят до камионите на трошота и разни уазки, газки и тем подобен ***! Иначе при Колите е ясно: Мерцедес, БМВ и Ауди.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Новите 3 цилиндрови миксери ако ще да ги поддържа и най- големият специалист няма да изкарат толкова. И както ще рече "гаражни специалисти"? Има много хора извън официалните сервизи, които си разбират много повече от работата, отколкото при диларите. Като платиш двойно за смяна на масло, понеже е в мото пфое, фокуса по- дълго ли ще изкара? Или да ти искат 3000 лева за смяна съединител при вносител, който го караш още 2 години без смяна (демек лъжат да ти вземат парите)?
  • #10
    1-ви ( преди 2 години )
    немските клосети осве в бг никой никъде ги неще и те така
  • #9
    Аз да ви обадя ( преди 2 години )
    Всички могат да изкарат по 300хил., въпросът е след какъв пробег разходите правят поддръжката им не обоснована от финансови съображения
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Само старите дизели изкарват толкова. Новите коли не стават.
fallback
Последни