fallback

Volkswagen връща на пазара най-малкия си електромобил

Градският e-up! ще се бори срещу Dacia Spring

Volkswagen връща в гамата си субкомпактния електромобил e-up! за моделната 2022 година. Според производителя, продажбите на мъника бяха спрени в края на 2020 заради... огромната му популярност. Решението тогава бе взето, тъй като времето за доставка на модела нарасна до 16 месеца.

Производството на малкия електромобил продължи през 2021 година, за да се изпълнят поръчките за вече заявените преди това машини, а сега автомобилният производител връща модела в гамата си за нови поръчки. За момента офертата е валидна за Германия, но евентуално e-up! може да стане достъпен и за останалите европейски пазари.

Volkswagen e-up! е базово предложение на германците в електрическия сегмент, като в гамата стои под ID.3. Към момента, от субкомпактната машина са реализирани над 80 000 бройки, а в родната Германия машината бе на второ място в класа си по продажби.

Единственото предложение за VW e-up! в момента е в ниво на оборудване Style Plus, което е със стартова цена от 26 895 евро. Тази цена включва ДДС в Германия, но не отчита приспадането от 9 570 евро от премията за околната среда и иновациите, също в Германия.

Електромобилът е оборудван с батерия с капацитет 32.2 kWh, която му позволява максимален пробег с едно зареждане до 258 км, според тестовия цикъл WLTP. На зарядна станция с постоянен ток и мощност от 40 kW, акумулаторът може да бъде зареден на 80% за 60 минути.

И докато Volkswagen изпълняваше стари поръчки за e-up! през 2021 година, Dacia Spring зае мястото му като най-достъпният автомобил на батерии в Европа. Румънският модел, произвеждан в Китай отбелязва над 46 00 продажби до днес. Явно, германската компания е решила да се бори именно с този конкурент в базовия електрически сегмент. Двете машини ще се съревновават поне до 2024 година, когато ще излезе наследникът на Spring.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Както винаги са се престарали с цената
  • #10
    Петко ( преди 2 години )
    "Румънският модел, произвеждан в Китай." Кое му е румънското? Май само името.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    vw усеща, че започва да губи клиенти, защото средната класа обеднява, но дали няма да е късно?
  • #8
    Смех ( преди 2 години )
    Каква конглокенция може да е на Дачионите модел продал за 8 години толкова, колкото романите отвъд Дунав за половин година..
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Спецовете по-долу - никой не е казал че ъп-а е минал 500 км с едно зареждане.
  • #6
    Мхм ( преди 2 години )
    Вервам му мнпу ша знайш на норвежеца китаец Бьорн
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Какви спирачки на електричка по надолнище? Ще си зареди батерията само :)Бюрн Ниланд направи на е-ъп 600 км пътуване без проблем.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    500 км с e-up вероятно и по нанадолнище са му много, щото ще се стопят спирачките
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха то 500 тесла не изкарва ама ъпчиту ги изкарва.Селяните в Бг трябва да бъдат убивани няма друг начин да се изтръгне тъпотата им.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Много ти са ниски изискванията за душевен комфорт щом може да изкараш 500км в тоя варел.
fallback
Последни