fallback

Volkswagen връща на пазара най-малкия си електромобил

Градският e-up! ще се бори срещу Dacia Spring

Volkswagen връща в гамата си субкомпактния електромобил e-up! за моделната 2022 година. Според производителя, продажбите на мъника бяха спрени в края на 2020 заради... огромната му популярност. Решението тогава бе взето, тъй като времето за доставка на модела нарасна до 16 месеца.

Volkswagen e-up!

Производството на малкия електромобил продължи през 2021 година, за да се изпълнят поръчките за вече заявените преди това машини, а сега автомобилният производител връща модела в гамата си за нови поръчки. За момента офертата е валидна за Германия, но евентуално e-up! може да стане достъпен и за останалите европейски пазари.

Volkswagen e-up! е базово предложение на германците в електрическия сегмент, като в гамата стои под ID.3. Към момента, от субкомпактната машина са реализирани над 80 000 бройки, а в родната Германия машината бе на второ място в класа си по продажби.

Единственото предложение за VW e-up! в момента е в ниво на оборудване Style Plus, което е със стартова цена от 26 895 евро. Тази цена включва ДДС в Германия, но не отчита приспадането от 9 570 евро от премията за околната среда и иновациите, също в Германия.

Volkswagen e-up!

Електромобилът е оборудван с батерия с капацитет 32.2 kWh, която му позволява максимален пробег с едно зареждане до 258 км, според тестовия цикъл WLTP. На зарядна станция с постоянен ток и мощност от 40 kW, акумулаторът може да бъде зареден на 80% за 60 минути.

И докато Volkswagen изпълняваше стари поръчки за e-up! през 2021 година, Dacia Spring зае мястото му като най-достъпният автомобил на батерии в Европа. Румънският модел, произвеждан в Китай отбелязва над 46 00 продажби до днес. Явно, германската компания е решила да се бори именно с този конкурент в базовия електрически сегмент. Двете машини ще се съревновават поне до 2024 година, когато ще излезе наследникът на Spring.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Както винаги са се престарали с цената
  • #10
    Петко ( преди 3 години )
    "Румънският модел, произвеждан в Китай." Кое му е румънското? Май само името.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    vw усеща, че започва да губи клиенти, защото средната класа обеднява, но дали няма да е късно?
  • #8
    Смех ( преди 3 години )
    Каква конглокенция може да е на Дачионите модел продал за 8 години толкова, колкото романите отвъд Дунав за половин година..
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Спецовете по-долу - никой не е казал че ъп-а е минал 500 км с едно зареждане.
  • #6
    Мхм ( преди 3 години )
    Вервам му мнпу ша знайш на норвежеца китаец Бьорн
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Какви спирачки на електричка по надолнище? Ще си зареди батерията само :)Бюрн Ниланд направи на е-ъп 600 км пътуване без проблем.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    500 км с e-up вероятно и по нанадолнище са му много, щото ще се стопят спирачките
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Хаха то 500 тесла не изкарва ама ъпчиту ги изкарва.Селяните в Бг трябва да бъдат убивани няма друг начин да се изтръгне тъпотата им.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Много ти са ниски изискванията за душевен комфорт щом може да изкараш 500км в тоя варел.
fallback
Последни