IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen спря производството на седана Passat

Комбито остава в гамата заедно с двата варианта на Arteon

Volkswagen е прекратил производството на седана Passat, като това е станало още преди Коледа, но комби-версията на модела ще продължи да се предлага. Това съобщава изданието Autocar, като се позовава на представител на марката. Не се уточнява обаче дали става въпрос само са пазара във Великобритания.


VW Passat


В компанията са решили да се откажат от популярния модел с 4 врати заради по-силните продажби на комбито. Поколението B8 на Passat се появи през 2014 г., като се очаква следващата генерация да се появи през 2023 г. Тя ще бъде изградена на актуализираната платформа MQB, като ще набляга на практичността. Така Passat ще се премести в по-висок клас, като ще получи изцяло електрическа версия.

По информация на Autocar, във Великобритания съотношението на продажбите между комбито и седана е 2:1. Вариантът с 4 врати се използва предимно от корпоративни клиенти с големи автопаркове, докато частните лица предпочитат комбито.


VW Passat


Друг фактор за преждевременна „смърт" на седана е съществуването на позиционирания в същия клас фастбек Arteon. Той предлага сравними нива на вътрешно пространство и подобна гама от двигатели като Passat, макар и на по-висока цена.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика ( преди 2 години )
    Само в Пасат комби можеш да събереш цял гипсокартон без да се налага да го изрязваш. Най-широкото комби беше някога.Най-много работа вършеше. Затова всички го обичат.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Toto Rino ( преди 2 години )
    Пасаторът е номер Уан ! ТДИ forever
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до #3 ( преди 2 години )
    Пасата е номер едно в сегмент D в Европа, Супърб е след него, но достатъчно назад!Как са ти ел повдигачите, счупени вероятно? Мога да пиша още много за 4ката. Карал съм почти всички пасати и мога да те уверя че новите правят по 150-200к почти без пипане по ходовата част. Двигатели не съм правил, трансмисии и електроника също. Говоря за чисто нови. Втора ръка си е до късмет от предния
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До #2 ( преди 2 години )
    И колко много са Камритата? Щото Авенсиса го мъчиха 15г и все не се продаваше.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Боба фет ( преди 2 години )
    Пасата е нарицателно за комби. И за работен кон. Надявам се с това да отговоря на недорасляка #1.
  • #3
    9 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пасата е доста скъп и проблемен автомобил в момента и е така от доста години. Няма ги старите Пасати, които бяха големи кучета. Например Б4 1.8 90 к.с. е класика в жанра. Слагаш една АГУ и нямаш грижи. Ако искаш повече да върви 1.8Т мотора, а ако ще товариш или теглиш ремарке 1.9тди. В момента двигателите са им много зле, проблемна електроника, трансмисии, окачване и какво ли не. Пасата навремето беше най-продаваният в класа си, а сега едва ли е в първите 5. Явно има защо.
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Доста Тойота Камри гледам са започнали да карат в Зап. Европа. Всичките хибриди. Не зная дали това е основна причина, но със сигурност е една от многото. Да не говорим, че много Шкоди има и добре се продават явно щом толкова ги карат. Така, че има доста добри алтернативи на Пасат.
  • #1
    13 rate up comment 18 rate down comment
    hdhdhe ( преди 2 години )
    при наличието на Октавия и Супърб кой *** ще купи Пасат...