IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 хибридни SUV, при които разходът на гориво не е страшен

Тези модели с „Еко“ в името си не само харчат по-малко, но имат и други достойнства

Търсите нов, по-голям автомобил, но не искате дизел. В същото време обаче ви притеснява разхода на бензин, което е напълно разбираемо с оглед на непрекъснато повишаващите се цени на горивата. Сега е моментът да разгледате хибридните предложение, които неслучайно имат Eko в името си. С тази технология разходът в града е нисък, а извън него няма да се увеличи прекалено.

С помощта на изданието Motor1 ви представяме пет представителя на SUV-сегмента, който продължава да се радва на непрекъснато увеличаваща се популярност. Тези автомобили са сред най-търсените на пазара, което се дължи до голяма степен и на разнообразната им гама от двигатели.


5 хибридни SUV с нисък разход (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pravoz2020@abv.bg ( преди 2 години )
    Вече съм на 235 000км с моят грозен и некомфортен Раф 4 2016 hibride без проблеми. Няма перфектен автомобил но има лоши стопани.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аноним ( преди 2 години )
    Лелее,какво правим сега,няма ни една немска бингия!!Нека хейтавете срещо Тойота започнат да се надпреварват с цветистите ала/бала колко зле и скучна и т.н. И колко напред и технологично и какво ли още не са течащите отвсякъде каляски,скъпи и ..негодни за повечето нормални шофьори...но е доказано,няма почти такива с немски катраник.И това е заключение на психиатри,за съжаление
  • #19
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    19.Обслужването на всяка автоматична кутия се състои в смяна на маслото, наркоман. ))Твоята тойота има един куп недостатъци, като например максимална скорост от 180кмИ ако я караш като пенсионер може и изкара 200 000 хиляди преди да се разпадне.
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    e-CVT на Toyota ( преди 2 години )
    Другото хубаво на e-CVT на Toyota е, че се обслужва на 90 000 км. Обслужването се състои да и смениш маслото. Смяната му е елементарно и не е скъпо. 3,5 л е количеството, маслото е Toyota ATF WS, 1 л. струва около 10? оригинално от Тойота, а от други производители заместител на това масло е 5-6? за литър. Развива се един болт и една пробка на скоростната кутия и нищо повече. Работа за не повече от 20 мин. сам да си го смениш. По-модерно и евтино от това обслужване едва ли има.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    e-CVT на Toyota/ Lexus изкарва над 1 млн. км. без ремонт и проблеми. Доказателство са такситата Приус с такива навъртени км. и нито едно не и имало проблеми с трансмисията. Така, че модерната трансмисия на Рено е някаква абсолютна смешка.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до #16 ( преди 2 години )
    Мен също това ме учуди за скоростната кутия. Кой определя кое е по-модерно и кое не е. Особено пък за СК няма как да се каже модерно или не. Това не е мода, не е дреха или аксесоар. Някоя мисирка пак си е фантазирала на тема автомобили. В тази връзка e-CVT на Toyota е уникална трансмисия с планетарни предавки. Никой друг производител няма такава. Доказала се е, като невероятно здрава и евтина за обслужване, както и чрез нея се постига голямата икономия на гориво на хибридите на Toyota.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Asd ( преди 2 години )
    Автоматичната трансмисия на Рено е по- модерна от e-CVT на Toyota/ Lexus??? Дали, обаче е и по- здрава????
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ники ( преди 2 години )
    Рено и форд хаха смях
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До #6 зимата е 5.4/100 в града. Ако не вярваш слизам сега до гаража и ще ти снимам БК, но кажи къде да ти кача снимката да я видиш. Температурите, като станат по-високи разхода пада под 5. Рекорда от миналото лято ми е 3.4/100. Имам снимка и това е с пуснат климатроник и музика. Говоря за градско. Извънградско и магистрала около 0.5/100 отгоре. До #5 хайде бе 218 к.с. Я пак виж колко е 4х4 мощността! Хубаво гледай, че май си недоскив. 218 е на предно. Разхода е по-малък от заводския който дават.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А в реалния живот Рав 4 е още по-недостижим като икономия на гориво.