fallback

Кои са най-продаваните компактни SUV в България?

Челната тройка: 1. Япония, 2. Южна Корея, 3. Япония

Кросоувърите са вече най-големият сегмент и на европейския, и на българския пазар. След като ви запознахме със статистиката за субкомпактните модели от този тип (т. нар. A-SUV и B-SUV сегменти), сега идва ред да видим и кои са най-популярните компактни кросоувъри (C-SUV) в България. Данните са на база нови регистрации в МВР, като сме разгледали само категории M1 и N1. Компактните SUV модели са вторият най-голям сегмент на нашия пазар след малките кросоувъри - за миналата година им се падат общо 4658 регистрации, или 14.9% дял. Важно е отново да отбележим, че не съществува ясно определение кои кросоувъри са компактни. Обикновено това са машини с дължина между 4.40 и 4.60 метра, но има и някои изключения от правилото. При някои спорни модели сме взели предвид как ги определя производителят им и на каква платформа са построени.       Най-продаваните компактни SUV в България (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Върл Левскар ( преди 2 години )
    Какъв SUV e Аркана , само с предно ?
  • #15
    Хм ццц ( преди 2 години )
    Къде е дъстъра
  • #14
    Докторът ( преди 2 години )
    Кой нормален човек ще се купи кола на вариатор?? Само DSG 500 и дизел
  • #13
    Боб ( преди 2 години )
    Никой не го вълнуват SUV недоразуменията.Какво ни ги натяквате тия щайги.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Само не разбрах как Range Rolver Sport се събра в С-сегмента??? :D
  • #11
    Георги ( преди 2 години )
    Спортажето си го бива. Корейците в последните години събраха добри дизайнери, освен това за добри пари получаваш готини системи, една от които е автономната спирачка, собствена разработка на КИА.
  • #10
    FenIX ( преди 2 години )
    Има и нещо друго - тази класация е за България а тук цената е от решаващо значение особено в този сегмент. В Европа Кашкай е на 31 място и далече зад, Пежо 3008, Тигуан и Тусона например
  • #9
    Дедо Искрен ( преди 2 години )
    Само таз безстепенна кутия на Кашкая за Бг ще стане като консуматив
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами в този за мен отвратителен сегмент Кашкай си е победител. Дизайна му е готин, цената добра, на който му отърва и иска да е модерен да взима. Пежото също е красиво, Тусона е спорен, новата Киа и въобще всичко с новото лого става, евала и.браво на корейците. Тойота и Рав 4 е отвратително, трябва да си опериран от чувство за естетика и красота.
  • #7
    FenIX ( преди 2 години )
    Кашкая явно е напипал вярната рецепта - атрактивна визия и ниска цена спрямо кoнkуренцията. Обаче с тоя 1.3 ДВГ с мек хибрид ще си е мъка за това купе. Кoнkурентитe имат истински хибриди и плъгини с по над 200 кс. и ускорението няма да е 10 сек както при Кашкая.
fallback
Последни