IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Блогър разглоби Nissan Qashqai, да да покаже силните и слабите му страни

Кросоувърът прави впечатление с качество на сглобката, но има и проблеми (ВИДЕО)

Руснакът Иля Свиридов - блогър и колумнист на YouTube канала „Club Service“, този път се е захванал с новия Nissan Qashqai, като посочи неговите предимства и недостатъци. За целта екземпляр на кросоувъра беше напълно разглобен.


Nissan Qashqai


В случая е използвана версията със задвижване на всички колела, оборудвана с 2,0-литров, бензинов атмосферен двигател с мощност 144 к.с. и CVT скоростна кутия. Този мотор не се предлага за пазарите в ЕС, но е предпочитан в Русия. Автомобилът е в ниво на оборудване SE+, като препоръчителната му цена е 2,3 млн рубли (26 500 евро).

Наблюдателят на „Club Service“ забеляза, че Nissan Qashqai има висококачествено окабеляване - всички снопове са защитени и добре изработени. Няма оплаквания и от виброизолацията - плочите са залепени дори в нишите на резервното колело и задните арки. Освен това, шевовете на заварките са от високо качество.



Сред недостатъците се посочват небоядисана напречна армировка на тялото, „празни“ врати, както и странен избор на материал за шумо- и топлоизолация на пода - пяна пластмаса в целофан, като тя е положена под краката на водача и пътниците. Само за месец и половина работа е открита повърхностна корозия по елементите на окачването и изпускателната система, има проблеми със спирачните дискове.

Според Свиридов, Qashqai не е подходящ и за активни шофьори - бързото шофиране може да намали наполовина (до 80 000 километра) ресурса на вариатора, а също и да доведе до повишен разход на масло от двигателя. Окачването също не се оказва надеждно и на 80 000 км пробег собственикът трябва да е готов да разходи.

Снимка и видео: Car Service

0 от 500
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    Само да добявя, че този модел специално ме е много яд, че не се предлага в Европа. Тук задължително, ако искам да е с двойно трябва да е дизел. Да им имам и европейските разбирания.