IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

TÜV: Tesla Model S е големият губещ при 2-3-годишните коли

Само два от общо 128 модела се представят по-зле от електрическия седан

За първи път Германската агенция за технически надзор (TÜV) има на разположение достатъчен брой електромобили в тестовите си центрове и така може са се се извърши предварителна оценка на техническата им безопасност. Това разкри д-р Йоахим Бюлер, управляващ директор на Асоциацията на TÜV, който съобщава и първите резултатите от тези проверки.


Tesla


Като цяло, в доклада на TÜV - най-важното ръководство за употребявани автомобили в Германия, са включени 128 автомобила на възраст от 2 до 3 години. Сред тях има и 4 електрически превозни средства, продавани в страната. А средният показател на включените в списъка модели е 4,7%, което означава, че 47 на средно 1000 бройки е трябвало да посетят сервиза.

От четирите електромобила с най-добър резултат е Smart Fortwo Electric Drive – 3,7%, което му гарантира място в горната част на класацията на TÜV. След него се нарежда BMW i3 с 4,7%, което го поставя точно по средата. Проблемите на баварския модел са с дефектни къси светлини и спирачни дискове.


Smart Fortwo Electric Drive


„Проблемите със спирачните компоненти са типични за електрическите превозни средства, тъй като те се използват много по-рядко в сравнение с колите с двигател с вътрешно горене и поради това корозират по-често“, казва Бюлер.

Третото място е за Renault Zoe, който е и най-популярният модел изцяло на ток в Германия. Неговият показател е 5,7%, което го поставя в долната част на класирането, а проблемите му най-често с лошо регулирани фарове и окачването.


Tesla Model S


Големият губещ е Tesla Model S, който се представя най-зле от четирите електромобила. При него резултатът е цели 10,7%. Това означава, че всеки един от 10 Model S на възраст между 2 и 3 години се проваля при първата обща проверка. Проблемите са в светлините – както в късите, така и при фаровете за мъгла, но често страдат и рамената на окачването. Бюлер допълва, че батерията на електромобила се подлага единствено на визуална проверка, така че нейното реално състояние не оказва влияние върху оценката.

В класацията от общо 128 модела, проверени от TÜV, електрическият седан на Tesla заема третото място отзад напред, като след нето са единствено Dacia Duster и Dacia Lodgy.

0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 2 години )
    Като започнат да излизат бройките от Грюнхайде, ще видим дали пак така ще наредите Тесла:)))
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    мале мале ( преди 2 години )
    салона на 10 годишно Ауди изглежда, работи и мирише по-добре от чисто нова Мазда, Тойота, Хонда .. трудно мога да си представя по грозен интериор от тези на ауди/фв а това ,че 10 годишна опърдяна кола мирише по добре от която и да е нова само потвърждава извратеноста на пишещия долу. никой не те спира, купувай си 10 годишен немски премиум и си мисли,че си хванал ония за шлифера
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    тоз 23 ( преди 2 години )
    "противници на прогреса" беше любим израз на *** преди 30 и повече години! Колегата, явно е още в онова време!
  • #17
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нямат аргументи срещу електромобилите и си измукват от пръстите статии срещу прогреса в индустрията. Няма връщане назад. Дните на ДВГ са преброени безвъзвратно.
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Шушляци сте всички ( преди 2 години )
    10 г мерцедес екзистенциално усмисля жияота на повечето българи.
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    Този под мене се е зомбирал на тема стар немски премиум. Да остави японските на тези, които разбират и да ходи да се рови по форумите що не му пали разкошотията.
  • #14
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Reptile ( преди 2 години )
    20-годишен Мерцедес има екстрите, които нова Тойота дори няма. Аварийна спирачка, тракшън контро, симулация на напълно заключени диференциали, бърз зимен подгрев и т.н Купето и салона на 10 годишно Ауди изглежда, работи и мирише по-добре от чисто нова Мазда, Тойота, Хонда, а за сигурност да не говорим, че там е страшно!Е, когато една кола има 30% повече детайли и иновации, нормално е да дава и повече дефекти.
  • #13
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Японеца ( преди 2 години )
    Немските журналисти и институции, никога не допускат други коли освен родно производство до първите места! Те са най-великите, но в USA има други класации в които са винаги след японците и американците! в USA регулациите са жестоки и немските кочини си го получиха! След дизелгейт ги наказаха яко! Бмв и мерцедес платиха и се покриха!
  • #12
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Тесланар ( преди 2 години )
    Не напразно марката е известна като Трошла и Трашла. Пластмасов ***.
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до 18 ( преди 2 години )
    Ти да не си обсебен от Тесла? Статия не пропускаш да oaкаш