fallback

15-те най-продавани градски коли в България

В сегмента, където определяща е цената, традиционната битка Япония - Германия губи смисъл

Кои са най-продаваните нови автомобили по сегменти в България? След като дадохме отговора в С- и D-сегмента, сега идва време и за традиционно най-важния на нашия пазар В-сегмент, или "супермини", както ги определя в своята класификация EuroNCAP.     Dacia Sandero е най-продаваният градски модел в Европа за първите 11 месеца на 2021. В България обаче румънската кола, която е и най-евтината на пазара, се задоволи с трета позиция      Както и в останалите класове, и тук няма някакви конкретни показатели за определяне кои модели влизат в В-сегмента. Като цяло това са предимно хечбек модели с дължина около четирите метра, макар че на тяхна база има и няколко седана.

В Европа за 11-те месеца на 2021 най-продавани в този сегмент са били Dacia Sandero, Renault Clio, Peugeot 208, Toyota Yaris и Opel Corsa, в този ред. В България, както ще видите от данните на МВР за новите регистрации, класирането е малко по-различно. Но градският клас си остава ключов за нашия пазар с общо 4910 нови регистрации в категориите М1 и N1 - или общ дял от 15.7%.      Най-продаваните градски коли в България през 2021 (ГАЛЕРИЯ):

 

 

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Хубаво е, че има хора, които предпочитат да си купят нова кола пред барутник Ауди за същите пари. Но повечето хора, които познавам купуват барутници за по 30-40 000 лв. Аз си купих Киа от магазина и ме имат за много ***.
  • #9
    до 8 ( преди 2 години )
    баце, с копита ли ги натискаш тия клавиши :D
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    А те такситата сигурно не ползват горива. И да ходиш с кола в центъра е рядкост защото има достатъчно транспорт до там. Но извън града с 2 деца и целия багаж не виждам как ще стане
  • #7
    todor_petrov57 ( преди 2 години )
    Ако така върви с горивата и затягане движението в големите градове,никой няма да тръгне да инвестира в коли ,тъй като с такси ще ти излиза за година база по ефтино
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Айде бе. Затова ли хората чакат по 6+ месеца за кола. Пфф
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Сандеро и Логан ще отвеят всички по продажби в този клас в следващите 3 години. Колата е много добра и на цена непостижима за конглокенцията. От друга страна несигурността е много голяма, и никой разумно харчещ човек няма да хвърли много пари за кола в този клас, която може да не може да кара навсякъде след 4-5 години, а след 8-9 почти никъде. На който му трябва кола ще си купи по-евтина, а на който не му трябва, ще си кара старата. Продажбите на нови коли спадат не само заради липса на чипове.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Грешно. Когато народа има пари ще си копува нови клиота и корси, вместо 15 годишни морги. Бмв и мерцедеса не са ширпотреба и малкото регистрирани ще означава правилни приоритети и нирмална държава.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Не колега - точно обратното!! Че България е силна и богата показателно ще е, когато се купуват нови скъпи и хубави коли: Мерцедес, БМВ, Порше и подобни, а кошници като клио, дачии и корси означава че народа нема пАре!!!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Бъшгария ще стяне нормална държава когато мине към Турке
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    България ще стане нормална държава, когато регистрацията на нови автомобили, като клио и корса са много кратно повече от новите бмв-та и мерцедеси.
fallback
Последни