Американският производител Tesla често е обвиняван, че придава лъскав външен вид на електромобилите си, но те имат много проблеми с качеството. Освен това, компанията дава приоритет на производството на нови коли пред доставката на резервни части, което кара някои от собственици да чакат дълго време, за бъде ремонтирано превозното им средство.
Така се стига до случаи като този на Ейприл Гилмор, която получава своята Tesla Model 3 на 19 декември и още при първото си сядане зад волана чувал стържещ шум в задното ляв колело, съобщава The Drive. Жената звъни на сервиза на компанията, откъдето я уведомяват, че нямат свободни часове през следващите 3 седмици.
Ден по-късно Гилмор получава предложение колата да бъде прегледана в друг сервиз, но жената е наясно, че това не е правилно, тъй като електромобилът е в гаранция. От Tesla поискали видеозапис на проблема и след като го прегледали, уведомили Ейприл, че „спирачките звучат нормално за Model 3”.
Шумът обаче определено става по-лош и на 23 декември Гилмор посещава сервиз, който се занимава с ремонт на коли на Tesla. Механиците свалят задното колела и откриват, че вътрешната му накладка просто липсва. А по-внимателен преглед показва, че колата ще се нуждае не само от накладка, но и от нови ротор и спирачен апарат.
В сервиза заснемат прегледа на видео, което е изпратено на Tesla и този път компанията реагира адекватно и приема колата за ремонт. „Приключненията“ на нейния собственик обаче продължават, тъй като от Tesla отказват да предоставят заместващ автомобил, докато електромобилът е в сервиза. После се съгласяват, но той се оказва с изтекла регистрация.
Снимка и видео: The Drive