IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz е първият производител, който се отказва от комбитата

Следващата E-Class ще е последният модел на марката в този формат

Комбитата са основна част от гамата на Mercedes-Benz от десетилетия, но германският производител е загубил вярва в тях и ще ги премахне от гамата си до края на десетилетието, съобщава Automobilewoche.


Mercedes-Benz


Според информацията на изданието, CLA Shooting Brake ще изчезне предложенията на Mercedes през 2025 г., като няма да получи наследник. Последното комби в гамата на марката ще бъде следващото поколение на E-Class, което ще се произвежда до 2030 г.

Причина за отказа от комбитата са големите инвестиции, които производителят от Щутгарт прави в електрически преводни средства. Компанията влага огромни суми в разработката на изцяло нови платформи, които са помогнат за запазване на лидерската позиция на пазара, но те не включват такъв тип автомобили.


Mercedes-Benz


В Mercedes работят върху алтернативи, за да задоволят тези клиенти, които все още искат нещо по-практично и една от тях ще бъде бъдещ SUV-седан. При подобен тип автомобил батерията по-лесно може да бъде „скрит“ зад внушителни размери, които са все по-търсени в последно време.

Интересното е, че подобна информация излиза в момент, в който Porsche предлага на пазара комби-версия на първия си електромобил - Taycan Cross Turismo. На голям интерес продължава да се радва и Audi RS6 Avant, докато BMW подготвя излизането на първото M3 Touring.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Ужас ( преди 4 месеца )
    Не ми харесва накъде върви светът
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Не че нещо ( преди 4 месеца )
    Щото думата комби не е модерна, модерно е shooting brake. Пак си е комби
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всяка статия изобилства от грешки, моля ви се, ясно е че "авторите" бъкел си нямат на идея що е то автомобил и от какви елементи е съставен, но чак пък и да са толкова неграмотни... Жал ми е чак
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Митьо ( преди 4 месеца )
    Ей.... Много правописни грешки.... Няма ли второ мнение от редакцията, преди публикуване? От комбито се иска практичност, а не красота! Петнадесет години карах 124 300 TD. Няма такава кола! Трикрилен гардероб с надстройка съм превозвал. Осем бали минерална вата и няколко топчета хидро изолация се товарят без проблем. Казвал съм и 30+ автомобилни гуми /един с Пасат се опита да ги качи и той, но..../. Силно ме съмнява да ги спрат, до тогава ще им уври главата. Сега съм се замислил за EQE-T модел.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Toto Rino ( преди 4 месеца )
    Любима марка,но никога не са имали красиво комби.Затова карам купета :)
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 4 месеца )
    Точно германецът има нужда от яко, практично комби, с което да лети по аутобана! ЕсЮВи-то не може да го замести. Мен, лично, напомпаните комбита ме кефят много. Нещо от типа на Крайслер 300 Ц....
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Киро ( преди 4 месеца )
    Рено ми е катафалката, жив съм умрел вътре!
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До Киро ( преди 4 месеца )
    За Дачия ли става дума, че имаш!?
  • #4
    1 rate up comment 32 rate down comment
    Киро ( преди 4 месеца )
    Не ме засяга, катафалки не харесвам. Като ми трябва голям багажник - има СУВ.
  • #3
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Car guy ( преди 4 месеца )
    Специално за Мерц не ми се струва голяма загуба. Не че са им лоши комбитата, но като ги видя първата ми асоциация винаги е катафалка. Всъщност малко са марките, които правят красиви комбита.