fallback

Най-бързите коли на 2010-те години - в истинския живот

След седем години на върха Рorsche 918 бе изместено от двама конкуренти наведнъж

Не е трудно да подредим най-бързо ускоряващите коли на базата на фабричните им данни. Само че е напълно безсмислено. Няма две компании, които да използват един и същи стандарт за измерване на ускорението и максималната скорост на колите си. Някои вземат възможно най-високия резултат, постигнат при идеални условия, специално подготвена кола и професионален пилот (някои дори леко послъгват, какъвто бе случаят с SSC Tuatara). Други, като например BMW, съзнателно предпочитат по-консервативен подход и дават показатели, които всеки клиент да е в състояние да повтори сред това. И в резултат в независими тестове колите им са по-бързи, отколкото според производителя.               Затова тази класация е основана не на фабричните данни, а на пистовите тестове на Car&Driver. Прочутото американско списание бе първото, въвело професионално тестване на автомобилите. В главата на негов редактор се роди митичното рали "Кенънбол". И пак то от почти шест десетилетия изпитва най-бързите коли на пазара при максимално близки условия. В данните им има само два малки минуса. Единият е, че все пак тестовете не обхващат абсолютно всички модели на пазара. А вторият е, че ускорението се измерва от 0 до 60 мили в час (0-96.56 км/ч), защото 230 години след раждането на метричната система тя все още се струва твърде сложна на американците. Конските сили са по стандарта brake horse power (bhp), а не по използвания в континентална Европа и България PS/CV. Посочените цени на автомобилите също са за САЩ.         Най-бързо ускоряващите коли според Car&Driver (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Ахаха. Ще се разболееш от омраза към Тесла! Направо кефиш! Леко, че пусна жълто! Хахахаха
  • #8
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Сериозно ли не става бе? А я виж резултата на Ринга на Тесла с лошите спирачки и ограничена! Виж Бугати е след нея! Щото Бугати може всичко!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Само в една-едничка дисциплина Теслата, която е ролкова кънка с голяма батерия, може да се сравнява с автомобилите: спринт по права и суха отсечка. И не трябва да показват какво се случва след финала, защото кънката не я бива много да спира. Във всички останали области - сцепление, скорост в завой, реакции на управлението, устойчивост на странично ускорение - тази машина няма място и в Топ 1000.
  • #6
    PLAID ( преди 2 години )
    Брукс от DragTimes има и Страдале, и Plaid. Теслата го отупа таман няколко пъти: HOW TO BEAT A PLAID * 1,000 HP BATTLE * Ferrari SF90 vs Tesla Plaid DRAG RACE. Никой друг до момента не е успял да задържи конете на ел.колите във високите обороти, вкл. и Rimac. С 1000 коня и 2 млн. долара отгоре, а разликата му с Plaid е 0.4 сек. Taycan Turbo S с 2-те скорости също е безпомощно. Ова е технологиja - казал сърбинът.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    цензурираната дума в долния коментар е мъжкото собствено име Г.ан.чо :D
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Те хората са направили тест, с независимо измерване на времето, има видео на сайта им. Обаче щом *** с анцуга и старата *** отсече, начи не може.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Тва порше турбо ще нябере до 100 за 2.2 га цъфнат налъмите
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    е какво от това? Това е пакет оборудване, предлаган серийно. Както и теслата има пакети оборудване. хахаха-кай си, колкото искаш. Без въобще да зачекваме въпроса, че ферарито може да се кара и не само по права линия. А теслата дори няма волан. Електротелфер за дебели, изнежени програмистчета с мек диалект
  • #1
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Значи на първо място, не е стандартно Ферари, а олекотено! Защото със стандартното и Тесла има тестове в Тубата! Никъде Ферари не минава отпред! Вижте тестовете в Тубата! Плейд срещу СФ90 Страдале!
fallback
Последни