fallback

Най-бързите коли на 2010-те години - в истинския живот

След седем години на върха Рorsche 918 бе изместено от двама конкуренти наведнъж

Не е трудно да подредим най-бързо ускоряващите коли на базата на фабричните им данни. Само че е напълно безсмислено. Няма две компании, които да използват един и същи стандарт за измерване на ускорението и максималната скорост на колите си. Някои вземат възможно най-високия резултат, постигнат при идеални условия, специално подготвена кола и професионален пилот (някои дори леко послъгват, какъвто бе случаят с SSC Tuatara). Други, като например BMW, съзнателно предпочитат по-консервативен подход и дават показатели, които всеки клиент да е в състояние да повтори сред това. И в резултат в независими тестове колите им са по-бързи, отколкото според производителя.               Затова тази класация е основана не на фабричните данни, а на пистовите тестове на Car&Driver. Прочутото американско списание бе първото, въвело професионално тестване на автомобилите. В главата на негов редактор се роди митичното рали "Кенънбол". И пак то от почти шест десетилетия изпитва най-бързите коли на пазара при максимално близки условия. В данните им има само два малки минуса. Единият е, че все пак тестовете не обхващат абсолютно всички модели на пазара. А вторият е, че ускорението се измерва от 0 до 60 мили в час (0-96.56 км/ч), защото 230 години след раждането на метричната система тя все още се струва твърде сложна на американците. Конските сили са по стандарта brake horse power (bhp), а не по използвания в континентална Европа и България PS/CV. Посочените цени на автомобилите също са за САЩ.         Най-бързо ускоряващите коли според Car&Driver (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Тези измислени БМВ та не са с 625 кс а много повече . Само се чудя до кога ще лъжат всички .
  • #18
    факт ( преди 2 години )
    Порше тайкан изобщо неимой са сравнява с Теслата ни по пробег ни по ускорение ни по нищо
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    на тесла не им се получава да правят автомобили по добре е да продават платформата с батериите с двигателя и софтуера за управление на тунинг ателиета както е било в миналото с ролс ройс толкова ли е трудно да сложиш адаптивно окачване фолфрамови дискове за зимата и карбонови за лятото с карбонови джанти за зимата ковани да правиш качествен и изискан интериор и да опаковаш всичко това в спортно четириместно купе и да сложиш цена на спорт кар и да гледаш продажбите как стават осем цифрени
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Порше никога няма да бъде Ферари.Поршета под път и над път..
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Коя тесла размазва тайкана не е плейд със сигурност
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Макларъна е най-бърз на ускорение до 100 Поршето 918 с малко печели но след това умира а Феррарито изобщо не е в техният клас колкото и да се напъват
  • #13
    GBP ( преди 2 години )
    Ultima Evolution 0-62 2.3 sec1/4 9.2 secЕлектрокарите и бутиковите супер коли имат много поздрави ;))
  • #12
    GBP ( преди 2 години )
    Мъка мъка, Ford RS200 evolution 700 bhp модел 1986г. 0-62 1.8!!!Последния да изгаси лампата ;)
  • #11
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Мъжки, в тази класация са 2 Тесли, така че да не се пише за Тесла, можеш да намериш друга статия! Например статията с дефектни мотори на Рено, Мерцедес и Дачия!
  • #10
    Хахахаха ( преди 2 години )
    И аз да ти кажа, че Тесла ще слезе още доста от това време, на долу! Тесла е все още ограничена, така че това не е последното и време, а първото! И само ще бъде подобрявано!
fallback
Последни