fallback

Най-очакваните нови модели от Япония

Тези автомобили със сигурност ще предизвикат фурор на пазара

Новата 2022 година се очертава като още по-интересна за автомобилната индустрия, която беше сериозно засегната от проблеми през последно време. Пандемията от коронавирус и недостигът на електронни компоненти създадоха доста трудности на големите производители, но въпреки тях те успяха да пуснат на пазара редица нови модели. През следващите месеци предстоят още редица премиери, като някои от тях предизвикват голям интерес. Това се отнася до голяма степен за японските производители, които обещават през тази година да предложат не само напълно нови модели, но и да възродят някои забравени и останали в миналото.

Най-очакваните нови коли от Япония (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Това че Тойота пускат електромобил означава че най-накрая ще има електромобил който след 8-мата година няма да става единствено за скрап.
  • #15
    До 14 ( преди 2 години )
    Те всички "еко измамници" на теб са разичтали до сега да си сменяш колата на 5 години ....
  • #14
    Do 8 ( преди 2 години )
    Има! Да караш 12 годишен немски барутник, разпран от каране от катун гастербайтери преди да се прероди като нов внос в БГ, а ти да си мислиш, че имаш върха на инжинерните постижения и да я лъскаш всеки ден все едно сега си я взел от автосалона!!
  • #13
    онЗи ( преди 2 години )
    искам от Япония k cars малка с двигател 0,66 литра
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Нисана е чук
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Не ги очаквам никакви нови модели, свърши вече номера с нова кола на всеки 5 години, сега ще си карам новата кола до откат, да фалират всички еко изменници.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    фалитикус японикус, след като нямат якъл и се движат по акъла на разбирачите
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    7-ми, има изисквания ,но те не са за всяка кола отделно а като цяло за производителя. Всеки има квота вредни емисии според броя произведени автомобили, която не трябва да бъде превишавана. Но когато произвеждаш и продаваш електрички ,които са с нулеви вредни емисии, може да си позволиш да пуснеш и двигател ,който замърсява повече. Има производители, които изкупуват част от квотата на Тесла например , за да могат да поставят по- голям двигател на даден модел.
  • #8
    До №8 ( преди 2 години )
    Знам за една баба, която си беше поръчала ковчег, ама после го използва като скрин и надживя всички. Същото и с Тойотата - ще надживее другите ;)
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Страничен въпрос- нали има някакви глупави еко изисквания и всички правят малолитражки. Как този 3.0 v6 се вписва в тях или няма да се продава в Европа? Или ако могат да се продават, защо 90% от двигателите на новите коли са под 2.0 ?
fallback
Последни