Дълги години Европейският съюз бе като самотен остров, що се отнася до битката за намаляване на автомобилните емисии. Няколко поредни администрации в Брюксел наложиха все по-строги тавани за парниковите емисии, основно в ущърб на собствената си автомобилна индустрия и в услуга на американските производители на електромобили и на азиатските производители на батерии. Китай, вторият от големите пазари, налагаше мерките доста по-предпазливо, подкрепяйки местните производители. Съединените щати, третият от гигантите, пък в мандата на Тръмп се отказа дори от плахите стъпки, предприети от Обама. С идването на Байдън в Белия дом нещата трябваше радикално да се променят. Но един поглед към най-продаваните автомобили в САЩ в първата година от мандата му показва, че това, меко казано, няма да е лесно.
Най-продаваните коли в САЩ през 2021 (ГАЛЕРИЯ):
Американците все по-малко се интересуват от седани с всяка изминала година. Но лъвският пай от този намаляващ сегмент си остава за Camry, която даже има 7% нарастване в продажбите спрямо 2020 и е най-продаваната лека кола в САЩ.