fallback

Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра

За 7 години на пътя електрическият седан е сменил 3 батерии и 4 мотора

Tesla Model S е на пазара от доста време и вече се срещат екземпляри, които са изминали над милион километра. Новият кандидат за рекордьор по общо пробег се намира в Германия, като до момента е навъртял над 1,5 млн км.

Колата е собственост на Ханс-Йорг фон Геминген, който публикува снимки. На тях се вижда, че седанът пътува със скорост 93 км/ч, а общият пробег е невероятните 1 500 000 км. За да го постигне, този Model S е сменил три батерии – първата на 290 000 км, а втората след още 250 000 км.

Собственикът разкрива, че е купил електромобила през 2014 г., когато неговият пробег е бил 30 000 км. Сега колата му е абсолютен рекордьор по изминати километри сред Model S за 7 години. Границата от милион километра е преодоляна през 2019 г., а през следващите 2 години са навъртени още 500 000.

Освен батерията, 4 пъти е сменян и електромотора на колата, а 2 пъти – 12-волтовия акумулатор. Има ремонти и по ходовата част – амортисьори и преден мост. Електрониката също е ремонтирана, тъй като сензорният екран не е издържал. В момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния, което е впечатляващо постижение, тъй като пробегът с нея е над 900 000 км.

Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег – 630 000 км.

fallback
  • #54
    анонимен ( преди 2 години )
    разбирачите дори не сте мърдали на запад от калотина, нищо че ревете за пробега непрекъснато
  • #53
    анонимен ( преди 2 години )
    След 30 години колите работещи с изкопаеми горива ще се срещат така както сега се срещат каручките. Ще ги наричаме каручкозаместители.
  • #52
    анонимен ( преди 2 години )
    500000 за 2 години са по около 700 км на ден всеки ден от годината , при средна скорост 90 км/ч ,този изобщо ял ли е или просто са плащали на няколко човека да си карат по магистралите
  • #51
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Писах и по-горе! И Бьорн Ниланд почти всеки ден също минава по над 1000 километра с електрички, но е с различни коли! Иначе и той щеше да има тези километри! Човека изпитва колата! Кое не схващате? Километрите са реални! Колата отдавна върви по новини, няма да тръгне да върти километражи, това не е БГ!
  • #50
    лудогорец9 ( преди 2 години )
    Ханс Йорг фон ГемингенХанс-имеЙорг-фамилияфон -отГеминген-областХанс Йорг от област Геминген се превежда
  • #49
    лудогорец9 ( преди 2 години )
    ,,Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег 630 000 км"Абе вие да не си мислите,че човека се казва Геминген
  • #48
    анонимен ( преди 2 години )
    И колко хора въртят по 200 хил годишно? За нормалните хора ва ток продължава да е скъпо
  • #47
    анонимен ( преди 2 години )
    Като знам колко хора се оплакваха че ремонтите на Тесла отнемат месеци, тези 7-8 основни ремонта са му стрували много време и излиза че или я карат 3-*** на 12-часови смени или някак не ми се връзва сам човек да върти по 800км всеки ден
  • #46
    пропов ( преди 2 години )
    Айде стига де! Средно по 600 км на ден всеки божи ден. Няма събота, няма неделя, няма празници. Ами дните в който е висяла по сервизи, щото не е като да не се налагало. Тия рекламки стават за щатите. Там реднеците не могат да смятат. А и тоя летящия германец имал още една Тесла на няколко стотин хил. км. . Дори и двете да са фирмени, пак не стават тия над 600 км на ден, всеки божи ден. Все пак имаме и не малко време за зареждане. Абе балъците да се радват, за тях е тази кола.
  • #45
    анонимен ( преди 2 години )
    Три смени на батерията и 4 пъти смана на електромотопа. Ако един автомобил има 7 резервни двигателя, ще икара доста повече километри. Батерията не струва 12500долара, тука имаше статия за един който си купи батерия 85 киловата а цената бе 47000 долара. Ако на 250 000км. Хвърляш по 50000долара, не виждам за каква икономия от гориво си постигнал.
fallback
Последни