fallback

Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра

За 7 години на пътя електрическият седан е сменил 3 батерии и 4 мотора

Tesla Model S е на пазара от доста време и вече се срещат екземпляри, които са изминали над милион километра. Новият кандидат за рекордьор по общо пробег се намира в Германия, като до момента е навъртял над 1,5 млн км.

Колата е собственост на Ханс-Йорг фон Геминген, който публикува снимки. На тях се вижда, че седанът пътува със скорост 93 км/ч, а общият пробег е невероятните 1 500 000 км. За да го постигне, този Model S е сменил три батерии – първата на 290 000 км, а втората след още 250 000 км.

Собственикът разкрива, че е купил електромобила през 2014 г., когато неговият пробег е бил 30 000 км. Сега колата му е абсолютен рекордьор по изминати километри сред Model S за 7 години. Границата от милион километра е преодоляна през 2019 г., а през следващите 2 години са навъртени още 500 000.

Освен батерията, 4 пъти е сменян и електромотора на колата, а 2 пъти – 12-волтовия акумулатор. Има ремонти и по ходовата част – амортисьори и преден мост. Електрониката също е ремонтирана, тъй като сензорният екран не е издържал. В момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния, което е впечатляващо постижение, тъй като пробегът с нея е над 900 000 км.

Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег – 630 000 км.

fallback
  • #64
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Колегата с Маздата - съветвам те да смениш марката. мойта е на 6 години 150 хил км. накладки отпред и отзад, някъв датчик беше за 46 лева и масла, общо 6 смени до момента. Преди месец първата "сериозна" смяна - ремъци и ролки за цели 400 лева, които ще карат до 300 хил. Кви 20 000 за обслужване кви 5 лева те гонят! А сещаш ли се на електричката, с нейната двойна цена, че само за каско ще дадеш 15тина хил лева горник! Айде стига филми и ние караме коли!
  • #63
    анонимен ( преди 2 години )
    Като гледам снимката на колата и цялата облепена като рекламна кола на Тесла, мога сериозно да поставя под съмнение всичко описано от собственика, който определено е взел доста пари от Тесла за такава реклама. 700км. без почивен ден 2г. с автомобил който има пробег под 500км. поне през 2014г беше 450км.и то по аутобани, където пробега вероятно би паднал на 150-200км. освен топа вероятно по 10 часа трябва да я зарежда за нов пробег. Нещата звучат просто абсурдни. Учудващо е че някой хора вярват.
  • #62
    Боби ( преди 2 години )
    Този човек ,изобщо ли не слиза от колите си.
  • #61
    Haha ( преди 2 години )
    За кутия, ако трябва да правя ремонт съм сигурен, че ще ми стане лошо, а тоя кардан също ще си поиска своето в някакъв момент...Та развивайте си теориите, като почнете да си обслужвате автомобилите редовно и то не при кварталния майстор, почнете да шофирате малко по-често и тогава си чоплете от носът колкото си искате...В заключение ще кажа, че тази Тесла е в пъти по-евтин превоз от всеки автомобил в същия клас!
  • #60
    Haha ( преди 2 години )
    Гледам си фактурките на 8 годишната Мазда на 200 хиляди и виждам, че съм ходил 13 пъти в сервиза и съм дал над 20 хиляди лева само за масла, филтри, течности, два носача, две почиствания на дпф, смяна на дефтунги, смяна на дискове и накладки, смяна на вериги и зъбци, та ей тука ви приключват теориите, а карам Мазда, не карам БМВ, Мерцедес или Ауди, камо ли Бентли както пише един фишек по-долу... За кутии не съм писал нарочно, не съм минавал през такъв ремонт и обслужване.../4/
  • #59
    Haha ( преди 2 години )
    Ами ако този двигател трябва и да се отваря и да се сменя глава, валове, бутала, сегменти, клапани, колянов вал и 30тината датчика по него, там да си говорим ли изобщо? Някой от вас върти ли повече от 20-25 хиляди километра на година и обслужва ли си колата в оторизиран сервиз изобщо? Теслата е в пъти по-евтина за поддръжка и това е факт, стига сте разтягали локуми, само от сервизирането са избити батериите, че и пак е на плюс.... /3/
  • #58
    Haha ( преди 2 години )
    120 пъти по 300-400 евра за автомобил от същия клас, слагаме после консумативите на по 100-200 хиляди километра, които също си отиват... Водни помпи, вериги, ремъци, ролки, динама, турбини, горивна помпа, маслена помпа, дюзи, свещи, бубини и това поне 5-6 пъти, с турбините може и повече и по-малко при средна цена 4-5000 хиляди евро(което дори е малко според мен) на влизане в сервиза и какво стана? За ходова част измекярите измислиха, че шарнир не се сменя, сменя се цял носач $$$... /2/
  • #57
    Haha ( преди 2 години )
    Чета, чета и се чудя бай *** толкова ли е добър по математика или просто се прави на заухав! Ако тоя човек е тестър 1000 километра на ден са най-малкото което изминава по аутобан всеки ден, това е една пълна зарядка на суперчардж и една от вкъщи сутрин, преди да се качи в електричката... За милиион и половина километра драги ми симпатяги, трябва да сте минали поне 100-120 пъти през сервиза за смяна на масла и филтри.
  • #56
    анонимен ( преди 2 години )
    500000км за 2 години - това значи 714 км. на ден , всеки ден . Този човек кара сериозно ....А в същото време имал още една Тесла и тя със сериозен пробег ... Този човек сигурно въобще не слиза от колата ... денонщно ...
  • #55
    реплика ( преди 2 години )
    Пълен *** е тази Тесла с тези хиляди ремонти
fallback
Последни