fallback

Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра

За 7 години на пътя електрическият седан е сменил 3 батерии и 4 мотора

Tesla Model S е на пазара от доста време и вече се срещат екземпляри, които са изминали над милион километра. Новият кандидат за рекордьор по общо пробег се намира в Германия, като до момента е навъртял над 1,5 млн км.

Колата е собственост на Ханс-Йорг фон Геминген, който публикува снимки. На тях се вижда, че седанът пътува със скорост 93 км/ч, а общият пробег е невероятните 1 500 000 км. За да го постигне, този Model S е сменил три батерии – първата на 290 000 км, а втората след още 250 000 км.

Собственикът разкрива, че е купил електромобила през 2014 г., когато неговият пробег е бил 30 000 км. Сега колата му е абсолютен рекордьор по изминати километри сред Model S за 7 години. Границата от милион километра е преодоляна през 2019 г., а през следващите 2 години са навъртени още 500 000.

Освен батерията, 4 пъти е сменян и електромотора на колата, а 2 пъти – 12-волтовия акумулатор. Има ремонти и по ходовата част – амортисьори и преден мост. Електрониката също е ремонтирана, тъй като сензорният екран не е издържал. В момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния, което е впечатляващо постижение, тъй като пробегът с нея е над 900 000 км.

Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег – 630 000 км.

fallback
  • #34
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 33! ***, ти знаеш ли колко е смяната на Турбо на Бентли Бентаяга! Или мислиш, че като е Бентли и само върви? Я вижте в Европа, колко е цената на час работа на сервиз? Това не са ти гаражните майстори у нас!
  • #33
    BENZIN ( преди 2 години )
    32, ти знаеш цената на зарядните и на бензина, но знаеш ли колко струва подръжката на бензинова кола и тази на Тесла, я сметни ако можеш, колко струват тези 4 електромотора и три батерии, барабар с другите неща които е сменил, с цени за работа. За тези пари ще си купиш Бентли Бентайга и ще го подържаш без проблем, а това е факт. Изкарайте си кабелите от дупките и мислете рационално. Като искате си карайте вибраторите, но не дрънкайте тъпизми, защото идея си нямате, колко сте смешни, чак плачевни
  • #32
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 30! Ония дето си я взриви, нямаше гаранция момче! Колата беше минала 8 години! А до другия-знам много добре каква е цената на зарядните! Но знам и цената на бензина!
  • #31
    До 30 ( преди 2 години )
    Оня дето си взриви теслата и той имаше гаранция *** му казаха да си плати.... Неограничената гаранция винаги има един малък шрифт дето рязко я ограничава!
  • #30
    Муахаха ( преди 2 години )
    Хайде да не влизаме в полемики за миналото! Кажи ми сега колко ще ти струва да смениш 4 батерии и ел. двигатели, при настоящата гаранция и цени на тесла!! :) :) :) Ако искаш да ти кажа :) Ама ще ти се срине теорията за евтиното ползване на елктрички! Да ти кажа ли и колко струва зареждането на суперчарджърите в Германия? Ще ти се срине и теорийката за евтиното каране на електрички!!! Мечтатели...
  • #29
    Хахахаха ( преди 2 години )
    Това е за колите, които нямат неограничена гаранция! При не ограничената гаранция, може да ти сменят много пъти! ЗАЩОТО ИМАШ НЕОГРАНИЧЕНА ГАРАНЦИЯ ОТ КИЛОМЕТРИ ЗА 8 ГОДИНИ!
  • #28
    Муахаха ( преди 2 години )
    До 27 ама хайде да четем преди да пишем!!! Без ограничение на пробега е била до смяна на съответната част / батерия! След това сменената част си има самостоятелна гаранция която е между 80 000 и 240 000км в зависимост от частта! Питайте го тоя кораб майка преди да пишете бе!!!!
  • #27
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До тинтири. Не е сигурно, че колата е с 85 батерия! Батерията е сменяна, а Тесла спря да произвежда 85 батериите отдавна. След това сменяха безплатно батериите на 85 с 90, защото не произвеждаха 85 батериите. Така, че тази батерия е ПОНЕ 90 кВч!
  • #26
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 23! Е тогава с това мухаха се смей някой друг път! В началото Тесла Модел С се продаваше с гаранция без ограничение на километрите, до моделите до 2015 мисля и безплатно зареждане! Гаранцията е за 8 години, без ограничение на километрите. След това от 2016 някъде ограничиха на 240 хиляди и премахнаха безплатния чардж от 2017 година. Моделите до края на 2016 са с безплатен чардж!
  • #25
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Едни реплики на колеги ме замислиха, тая стара кола надали вади повече от 300 км пробег, за подобен пробег трябват 600 км на ден - тоя киек трябва да е прекарвал по 8 часа на ден в колата!!! 8 часа!!! барон Мюнхаузен може доста обосновано да предположим е на издръжка на Теслончо :D
fallback
Последни