fallback

Как изглежда Tesla Model S на 1,5 млн километра

За 7 години на пътя електрическият седан е сменил 3 батерии и 4 мотора

Tesla Model S е на пазара от доста време и вече се срещат екземпляри, които са изминали над милион километра. Новият кандидат за рекордьор по общо пробег се намира в Германия, като до момента е навъртял над 1,5 млн км.

Колата е собственост на Ханс-Йорг фон Геминген, който публикува снимки. На тях се вижда, че седанът пътува със скорост 93 км/ч, а общият пробег е невероятните 1 500 000 км. За да го постигне, този Model S е сменил три батерии – първата на 290 000 км, а втората след още 250 000 км.

Собственикът разкрива, че е купил електромобила през 2014 г., когато неговият пробег е бил 30 000 км. Сега колата му е абсолютен рекордьор по изминати километри сред Model S за 7 години. Границата от милион километра е преодоляна през 2019 г., а през следващите 2 години са навъртени още 500 000.

Освен батерията, 4 пъти е сменян и електромотора на колата, а 2 пъти – 12-волтовия акумулатор. Има ремонти и по ходовата част – амортисьори и преден мост. Електрониката също е ремонтирана, тъй като сензорният екран не е издържал. В момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния, което е впечатляващо постижение, тъй като пробегът с нея е над 900 000 км.

Трябва да се отбележи, че Геминген явно е голям фен на Tesla, защото притежава и Roadster, който също е с впечатляващ пробег – 630 000 км.

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Този при средни около 600 км/ден бая е киснал по чарджърите. Повече време е отделил за зареждане, отколкото за шофиране. Голем смех
  • #23
    До 23 ( преди 2 години )
    Никой не е зомби просто до преди няколко години гаранцията нямаше ограничение за километри при Х и S
  • #22
    Муахахах ( преди 2 години )
    Чета коментарите на мъскзомбитата по-долу - колата още била в гаранция и вискчи тези смени били по гарнация? Как бе пичове, в сайта на тесла си пише - гаранция за Европа на батерия и ходова част - 8 години или 240 000км, което настъпи първо! Аз на вашите фантазии ли да вярвам или на кораба ви майка! Значи и втора и трета батерия + все мотори и електроника са сменени извън гаранция! Хайде да бъдете така любезни да дадете инфо по ценоразпис на Тесла, колко струват тези "ремонтчета"
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    Този модел е P85 и според ЕРА има средно 420км пробег а от 2 години по същия тест Модел S има 600км пробег но е само с 240хил. км гаранция
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Интересно е, електромобилът все още е в гаранция и неговото цялостно обслужване през тези години е струвало 13 хиляди евро. Без коментар!
  • #19
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Тесларчета, айде да си извадите главите от там дето сте ги наврели и да мислите малко в мащаб. Приемем, че това е S-модела и той е с пълна гаранция и всичко безплатно, ама тя струва колкото майце си, а продажбите и са бутикови. Махнете от уравнението "безплатното" и вижте голямата картинка! Или си пуснете пръцкащите екстри онлайн да им се порадвате ;)
  • #18
    Хахахаха ( преди 2 години )
    До 16! Айде бе! Сега ще ти я сметне тинтирито с една газова Лада, да видиш, че по-евтино излиза! Айде тинтири! 300 лева Лада - - - смятай нататък!
  • #17
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Ахахахахаха - да тя тая кола му е върнала пари даже - предполагам, че след всяка публикация сметката му се захранва, може и с повече от 150 хилядарки :D :D :D
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Нека приемем че от гориво само е спестил 150 000 евро. И от поддръжката на една двг кола сигурно още толкова си е спестил. Говорим за висок клас кола, не забравяйте, а поддръжката на такава с кола с бензин или дизел е шапка пари, не е като на някой таралясник. Човека си е направил много добре сметката.
  • #15
    ХСК ( преди 2 години )
    Тази кола трябва да е изминавала по 587 км . всеки ден, откакто е купена. Защо ли не вярвам, че е така ;)
fallback
Последни