IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия Tesla плаща на работниците с 20% по-малко от конкурентите

Най-големият автомобилен синдикат иска да представлява служителите от завода в Берлин

Най-големият германски автомобилен синдикат IG Metall обяви желание да представлява работниците в новата фабрика на Tesla близо до Берлин, като твърди, че служителите в предприятието получават значително по-ниско заплащане от тези, които работят за немските производители на автомобили.


Tesla


Синдикатът вече отвори офис близо до завода на Tesla, а местният му лидер Биргит Дитце, която ръководи дейността в Берлин, Бранденбург и Саксония, обяви, че съюзът е готов да обсъди заплащането, работното време и заетостта на служителите. Кандидатите за работа в Tesla вече са съобщили на IG Metall, че американският производител предлага с 20% по-ниско заплащане в сравнение с това на германски компании.

Освен това, компанията на Илон Мъск предлага на новите си служители пакети с опции за акции и бонуси вместо традиционното заплащане за отпуск. Очаква се, че във фабриката ще работят 12 000 души, които ще участват в производството на 500 000 коли на година.


Tesla


По информация на агенция Auto News приблизително 1800 работници са били наети от Tesla до Коледа. Първият етап от производство ще започне с 6000 служители, съобщи Биргит Дитце.

Досега Tesla имаше и проблеми с профсъюзите и в САЩ, като се противопостави на плановете им да навлязат във фабриката във Фриймонт (Калифорния). Профсъюз на работниците в завода в Берлин все още не е сформиран, но в IG Metall са амбицирани да го направят, за да може да защитават интересите на служителите на Tesla.

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    хейтът и плюнките ви винаги са били неадекватни и смотани, просто защото вие сте такива
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Model S went to the river (together with its horse) :))))(((
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хейтът ни е по-невинен от хейта Ви :)). Или пък да вземем и да си устроим един драг на хейтовете, а бастуни с нафтови печки?! Упс, грешка, вие не сете бастуни с нафтови печки, Вие така наричате нас! Вие сте просто опипвачи на тъчскийнове! Ето на - Мерцедес и те не издържаха - giant 47.5-inch touchscreen. Вижте, порадвайте се!
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Гермяния е протекционистка ко чина която пази загивящите си неиновативни производители в Германия няма прогрес застинала в миналото държава.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    хейтът ви започна да издивява брутално
  • #3
    8 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Т започват да разбират, че влязоха в сериозно блато, подхождат крайно агресивно с/у работниците с надежда да запазят някакво предимство от опит във времето. Но ... "окаяните" от колегите ни тук германци не спят, взеха сериозни мерки и още тази година Модел 3 ще бъдат трайно детронирани. Пък вие сектанти от "Свидетели на Тесла от последния ден", чакайте си пришествието. Убиецът на Модел 3 - БМВi4 M50, https://youtu.be/pbdiQ9FjBwc, чака се и детронаторът на S - Mercedes-Benz Vision EQXX Вече иде!
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Мъск ( преди 2 години )
    Ще наема 10к роми от източна европаа
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Мъск ( преди 2 години )
    Теслите в германия, ше бъдат най-качествените ахахабабабабабажахагхаагхаха