LS36 представлява германска кола с американски мотор и японски майсторлък. Това е визията за перфектното Е36 на Хикару Тагучи, собственик на компанията Moontech, базирана в префектура Гунма, Япония.
Тагучи-сан и неговият екип са построили редица наистина страхотни коли през годините и са спечелили множество изложбени награди. LS36 също е сред тях. Какво общо има и какви са разликите между LS36 и класическото BMW E36 M3, ви разказваме сега.
Като начало, автомобилът е внесен от САЩ в края на миналата година. По това време подмяната на двигателя вече е завършена ("Емката" разполага с 5.7-литров двигател от Chevrolet Corvette), но останалата част от колата е стандартна.
Между другото, именно моторът дава името на проекта (от маркировката на двигателя LS1). Мощността му е 450 конски сили. Японците обаче, поради своя манталитет решават, че такъв автомобил не може да остане без още доработки.
В резултат на това колата получава въздушно окачване Ploom, състезателни колела от три части AC Schnitzer Type-1 (с широки гуми) и лаконичен, но много хармоничен обтекаем бодикит. Цвят - BMW Oxford Green, който никога не се е използвал за E36 M3, но баварците боядисват с него екземпляри от 5-та и 8-ма серия.
Вътре... Какво да кажем - всичко е много, много оранжево. Може да се оприличи и с тиква. И въпреки че японците са много "грижовни" за околната среда, цялата кожа е естествена и ръчно шита. Другото любопитно е, че колата е с "нормален" волан, а не с ляв, каквито са колите в Страната на изгряващото слънце. Тагучи-сан твърди, че ако има идеално M3 в изпълнение Е36, то тогава трябва да изглежда така.