IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Край на пътуването за Renault Talisman

Производството на седана спира в началото на 2022 година

С пристигането на Лука де Мео начело на групата Renault и обявяването на нова стратегия за марките на групата преди около година стана ясно, че гамата на френската марка ще претърпи доста промени. Някои модели ще бъдат спрени от производство, като първият от тях вече е известент, съобщава интернет-форумът Worldscoop.


Renault Talsiman


Според информацията  от следващия февруари Renault спира производството на Talisman, който се задържа на конвейера 7 години. Още до края на този месец ще бъдат спрени версите с бензинови двигатели TCe и механични скорости, а след това ще дойде ред и на тези с автоматична трансмисия. Последни от конвейера ще слязат дизелите dCI със 160 и 190 к.с., като това ще стане през седмицата от 21 до 28 февруари.

Както и много други автомобили, в крайна сметка Talisman пострада от популярността на SUV-моделите, които са предпочитани от клиентите. Самият седан също имаше някои проблеми, част от които бяха отстранени при фейслифта през миналата година. На всичко отгоре той така и не получи хибридно задвижване, което е предпочитано от много фирми за служебен автомобили.


Renault Talisman


Renault Talisman няма да има директен заместител, тъй като френската марка предпочита да се съсредоточи върху пускането на нови модели, като се започне с Mégane E-Tech. Той ще бъде последван от кросоувърът Austral – директен наследник на Kadjar, който ще бъде представена следващата пролет. 

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 32 rate down comment
    Србин ( преди 2 години )
    Мачку, пичку и еличку не тражим!
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    306*
  • #6
    23 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пежо 406 купе, 308, ситроените от 60те до 90те, та даже до първото поколение на С4...все коли с идентичност и характер....Аа сега голфове с миксери под капака и лед светлини....не, благодаря, по-добре дизелова шкода, поне знаеш, че плащаш и получаваш скука на колела с минимален комфорт.
  • #5
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тия нещо много се насметоха... Имаше нещо като "фенове", но преминаването на електрички, псевдо джипки и спирането на, да кажем, вечните им бензинови двигатели ги направиха на нещо като фиат, опел и другите марки, които нещо не могат да си намерят място в бъдещето. Френските марки бяха с някак си изразена идентичност, сега се опитват да копират от всички и да угаждат на "пазари", което ги направи тотално безлични. Меган 2, Клио V6, първите два Еспейса, Сценик, R5, 19, 21 Quadra,Clio Williams..
  • #4
    5 rate up comment 18 rate down comment
    #3 ( преди 2 години )
    ха ха ха!
  • #3
    5 rate up comment 39 rate down comment
    рено.БъГъ ( преди 2 години )
    Бързу, бързу сичкити дилърчита да почвате сас минусите над рено-изедниците! Тия искът да променят статутквото ама нии си искаме реното! Колко по-трошливо толко повече паре и печалби за сметкъ на балъците.
  • #2
    10 rate up comment 54 rate down comment
    не спирай ами... ( преди 2 години )
    закривай недоразумението рено!
  • #1
    8 rate up comment 42 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ама то верно било имало такава кола?! Аз мислех, че оня рено-фена си измисля!! Явно е "много" разпространена!