IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри

Ако искате да закупите един от тези модели на старо, по-добре търсете версия с друг мотор

Кросоувърите си остават най-търсения клас автомобили не само като нови, но и като употребявани. Пазарът е залят с предложения, което е добре за потребителя, тъй като той има на разположение голям избор от модели. Покупката на кола втора употреба обаче винаги крие рискове, което съответно удря по джоба на клиента.


проблеми


Това е и причината експертите от изданието „За Рульом“ да съставят списък от 5 много популярни кросоувъра, които обаче могат да създадат сериозни проблеми. Това не се отнася за моделите като цяло, а само за някои техни версии. Те са оборудвани с двигатели, които по една или друга причина не са на очакваното добро ниво.

В списъка са включени 5 двигателя, като има е един, който е „потенциална опасен“. Това е 1.3 TCe, който се поставя на няколко модела на Mercedes-Benz, Renault и Dacia. При него проблемът е, че се произвежда едва от 2017 г. и още е много рано, за да може да се определят хроничните му болежки.


1.3 TCe двигател


И все пак - въглеродните отлагания върху клапаните и високия разход на масло, който се появява при пробег от около 100 000 км, вече не изненадват никого. Тези проблеми се появяват дори при атмосферните мотори, но и 1.3 TCe най-вероятно няма да направи изключение. Всичко това е в резултатът от стремежа за преследване на икономия на гориво и екология, заради който на пазара бяха пуснати много нови двигатели със сложен дизайн и високо термично натоварване.

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Редактор ( преди 4 месеца )
    Аутомедия,моите почитания,но във Вашите статии има толкова много грешни термини и определения на възли и агрегати от автомобилите,че сериозно се замислям,че авторите и редакторите(ако изобщо има такива),по- всяка вероятност са филолози,фармацевти,икономисти,бакали о т.н.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Учудени? Както винаги обичайните заподозрени... Има още много подобни двигатели от същите марки, но явно са решили да не бъде толкова дълго.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 5 месеца )
    До 16, човек, той ти говори за 3.0 бензин, а ти за 1.6 дизел. Правиш ли разлика между бензин и дизел?
  • #20
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Взимаш си кола на до 3 години и до 50 х км и всичко е точно
  • #19
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Киро ( преди 5 месеца )
    Само не видях на Субару дизела 2008-2010, който къса масово колянов вал.
  • #18
    22 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Амортисьора на коляновия вал!?!?!?Явно трябва да продам автосервиза си и да се захвана със земеделие, а толкова години труд...Може би, демпферна шайба!?
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Експерти ( преди 5 месеца )
    Четеш, стигаш до израза "експертите от "За рул
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Петре,ти боб ли хвърляш за двигателя 1.33 ТСЕ,че ще бъде калпав и пишеш такива простотии. Ми като видиш някъде,че е написано пък първо го осмисли и тогава го напиши за да не ставаш смешен. Мислех,че тук се пише за двигатели проверени във времето,а не такива с хвърляне на боб и гол пъп. Простотии.
  • #15
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 10,че ти пък кво се хвалиш бе шут,на моя 1.6 дци на 2500 съм със същите километри и пак с 3 човека и багаж като за 4 човека. Да ти имам умрелия кош с 3литров туч тежащ колкото конски вагон.Да не гледал оборотите,ами кое да прави да те слуша теб ли,че се правиш на "специалист" а надли имаш на представа повече от един обикновен чирак в автомобилен завод.
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 6 точно руснаците казват за този много издържлив "дурако стойкии мотор" единствения минус е удължената смяна на маслото,което води до тези проблеми,като това е за Русия в предвид на голямото замърсяване водещо до бързо затлачване на филтъра и пропускане на мръсотия в маслото,което води до проблеми.Двигателите от този тип ползвани на запад нямат тези проблеми.