fallback

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри

Ако искате да закупите един от тези модели на старо, по-добре търсете версия с друг мотор

Кросоувърите си остават най-търсения клас автомобили не само като нови, но и като употребявани. Пазарът е залят с предложения, което е добре за потребителя, тъй като той има на разположение голям избор от модели. Покупката на кола втора употреба обаче винаги крие рискове, което съответно удря по джоба на клиента.

проблеми

Това е и причината експертите от изданието „За Рульом“ да съставят списък от 5 много популярни кросоувъра, които обаче могат да създадат сериозни проблеми. Това не се отнася за моделите като цяло, а само за някои техни версии. Те са оборудвани с двигатели, които по една или друга причина не са на очакваното добро ниво.

В списъка са включени 5 двигателя, като има е един, който е „потенциална опасен“. Това е 1.3 TCe, който се поставя на няколко модела на Mercedes-Benz, Renault и Dacia. При него проблемът е, че се произвежда едва от 2017 г. и още е много рано, за да може да се определят хроничните му болежки.

1.3 TCe двигател

И все пак - въглеродните отлагания върху клапаните и високия разход на масло, който се появява при пробег от около 100 000 км, вече не изненадват никого. Тези проблеми се появяват дори при атмосферните мотори, но и 1.3 TCe най-вероятно няма да направи изключение. Всичко това е в резултатът от стремежа за преследване на икономия на гориво и екология, заради който на пазара бяха пуснати много нови двигатели със сложен дизайн и високо термично натоварване.

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #24
    motortest ( преди 1 месец )
    Да бе да 1.33 тце на рено бил проблемен , точно този мотор няма никакви болежки или почти никакви , един от най сполучливите мотори на рено в даунсайзинг сегмента , върви на пушка и е сравнително икономичен за мощността си от 160 коня.Единствените проблеми които имат всички мотори с директно впръскване ги има и този мотор а именно отлагане на въглеродни налепи върху клапаните .
  • #23
    Редактор ( преди 3 години )
    Аутомедия,моите почитания,но във Вашите статии има толкова много грешни термини и определения на възли и агрегати от автомобилите,че сериозно се замислям,че авторите и редакторите(ако изобщо има такива),по- всяка вероятност са филолози,фармацевти,икономисти,бакали о т.н.
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Учудени? Както винаги обичайните заподозрени... Има още много подобни двигатели от същите марки, но явно са решили да не бъде толкова дълго.
  • #21
    Аз ( преди 3 години )
    До 16, човек, той ти говори за 3.0 бензин, а ти за 1.6 дизел. Правиш ли разлика между бензин и дизел?
  • #20
    Анонимен ( преди 3 години )
    Взимаш си кола на до 3 години и до 50 х км и всичко е точно
  • #19
    Киро ( преди 3 години )
    Само не видях на Субару дизела 2008-2010, който къса масово колянов вал.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Амортисьора на коляновия вал!?!?!?Явно трябва да продам автосервиза си и да се захвана със земеделие, а толкова години труд...Може би, демпферна шайба!?
  • #17
    Експерти ( преди 3 години )
    Четеш, стигаш до израза "експертите от "За рул
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Петре,ти боб ли хвърляш за двигателя 1.33 ТСЕ,че ще бъде калпав и пишеш такива простотии. Ми като видиш някъде,че е написано пък първо го осмисли и тогава го напиши за да не ставаш смешен. Мислех,че тук се пише за двигатели проверени във времето,а не такива с хвърляне на боб и гол пъп. Простотии.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    До 10,че ти пък кво се хвалиш бе шут,на моя 1.6 дци на 2500 съм със същите километри и пак с 3 човека и багаж като за 4 човека. Да ти имам умрелия кош с 3литров туч тежащ колкото конски вагон.Да не гледал оборотите,ами кое да прави да те слуша теб ли,че се правиш на "специалист" а надли имаш на представа повече от един обикновен чирак в автомобилен завод.
fallback
Последни