fallback

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри

Ако искате да закупите един от тези модели на старо, по-добре търсете версия с друг мотор

Кросоувърите си остават най-търсения клас автомобили не само като нови, но и като употребявани. Пазарът е залят с предложения, което е добре за потребителя, тъй като той има на разположение голям избор от модели. Покупката на кола втора употреба обаче винаги крие рискове, което съответно удря по джоба на клиента.

Това е и причината експертите от изданието „За Рульом“ да съставят списък от 5 много популярни кросоувъра, които обаче могат да създадат сериозни проблеми. Това не се отнася за моделите като цяло, а само за някои техни версии. Те са оборудвани с двигатели, които по една или друга причина не са на очакваното добро ниво.

В списъка са включени 5 двигателя, като има е един, който е „потенциална опасен“. Това е 1.3 TCe, който се поставя на няколко модела на Mercedes-Benz, Renault и Dacia. При него проблемът е, че се произвежда едва от 2017 г. и още е много рано, за да може да се определят хроничните му болежки.

И все пак - въглеродните отлагания върху клапаните и високия разход на масло, който се появява при пробег от около 100 000 км, вече не изненадват никого. Тези проблеми се появяват дори при атмосферните мотори, но и 1.3 TCe най-вероятно няма да направи изключение. Всичко това е в резултатът от стремежа за преследване на икономия на гориво и екология, заради който на пазара бяха пуснати много нови двигатели със сложен дизайн и високо термично натоварване.

5 проблемни двигателя на популярни кросоувъри (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Редактор ( преди 2 години )
    Аутомедия,моите почитания,но във Вашите статии има толкова много грешни термини и определения на възли и агрегати от автомобилите,че сериозно се замислям,че авторите и редакторите(ако изобщо има такива),по- всяка вероятност са филолози,фармацевти,икономисти,бакали о т.н.
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    Учудени? Както винаги обичайните заподозрени... Има още много подобни двигатели от същите марки, но явно са решили да не бъде толкова дълго.
  • #21
    Аз ( преди 2 години )
    До 16, човек, той ти говори за 3.0 бензин, а ти за 1.6 дизел. Правиш ли разлика между бензин и дизел?
  • #20
    Анонимен ( преди 2 години )
    Взимаш си кола на до 3 години и до 50 х км и всичко е точно
  • #19
    Киро ( преди 2 години )
    Само не видях на Субару дизела 2008-2010, който къса масово колянов вал.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Амортисьора на коляновия вал!?!?!?Явно трябва да продам автосервиза си и да се захвана със земеделие, а толкова години труд...Може би, демпферна шайба!?
  • #17
    Експерти ( преди 2 години )
    Четеш, стигаш до израза "експертите от "За рул
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Петре,ти боб ли хвърляш за двигателя 1.33 ТСЕ,че ще бъде калпав и пишеш такива простотии. Ми като видиш някъде,че е написано пък първо го осмисли и тогава го напиши за да не ставаш смешен. Мислех,че тук се пише за двигатели проверени във времето,а не такива с хвърляне на боб и гол пъп. Простотии.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    До 10,че ти пък кво се хвалиш бе шут,на моя 1.6 дци на 2500 съм със същите километри и пак с 3 човека и багаж като за 4 човека. Да ти имам умрелия кош с 3литров туч тежащ колкото конски вагон.Да не гледал оборотите,ами кое да прави да те слуша теб ли,че се правиш на "специалист" а надли имаш на представа повече от един обикновен чирак в автомобилен завод.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6 точно руснаците казват за този много издържлив "дурако стойкии мотор" единствения минус е удължената смяна на маслото,което води до тези проблеми,като това е за Русия в предвид на голямото замърсяване водещо до бързо затлачване на филтъра и пропускане на мръсотия в маслото,което води до проблеми.Двигателите от този тип ползвани на запад нямат тези проблеми.
fallback
Последни