fallback

Екологичните тестове – електромобили срещу хибриди и един дизел

Изследванията на Green NCAP показват, че системата за оценки трябва да се промени

Европейският институт Green NCAP обяви резултатите от последните си тестове, в които участваха автомобили с различно задвижване. Те не само донесоха информация за екологичните им показатели, но и накараха експертите от института да се замислят за промяна на изпитанията, тъй като автомобилната индустрия вече е изправена пред нови предизвикателства. Затова и новите правила ще влязат в сила през 2022 г.

Към момента Green NCAP все още оценява превозните средства въз основа на вредните емисии, отделяни през ауспуха. Това обаче е несправедливо, тъй като в случая се сравняват изцяло електрическо превозно средство, което на практика няма вредни емисии, с автомобил с бензинов двигател. И все пак институтът приема това предизвикателство, като оценява електромобилите по техния обхват и енергийна ефективност

Резултатите от Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Гоце ( преди 2 години )
    звездичките са маскирали една стара дума , като неподходяща. става дума за WC
  • #10
    Гоце ( преди 2 години )
    Искам да питам Green NCAP, какво биха казали ако всички мини за необходимите елементи , за производството на батерии се намираха в гЕйвропа. Ами бунищата за използвани батерии. Дали и тогава ще говорят, колко екологични са електромобилите. Иначе всички сме много "еко", ама ако може *** да е на друг континет.
  • #9
    333 ( преди 2 години )
    "трябва" е силна дума. Електрическите коли са приятно разнообразие , но масовостта им на този етап е илюзия. Принудителното им налагане без инфраструктура отзад - решение откъде ще се вземе ток, как ще се унищожават изхабените батерии и прочее - просто ще направи колите рядък лукс за богаташи. За останалите - маратонки Адидас.
  • #8
    Чипът ( преди 2 години )
    Ще карам Ел кола и с удоволствие ще горя гуми и ще изсипвам маслото дето сваря. Зеленото няма да се сбъдне
  • #7
    Ивелин ( преди 2 години )
    Д др
  • #6
    TSLA ( преди 2 години )
    Тоя Нисан минава 300 магистрално. Лексуса 230, но е с гаранция на батерията 10 г./1 млн. км. Най-ефективните кола на пазара в момента е Модел 3 с термопомпа и octovalve термална система от SpaceX.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1: Колко пък да е неефективен тоя UX300e? Green NCAP му дава 9.7/10 ефективност. За сравнение, ID.3 е 9.6/10 а Мустанг Мах-Е е 9.4/10.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Изненади няма - японците са перфектни, немци и французи се дънят.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    До 1: Ти пък кога го кара че и статистика направи? Най-неефективни са немците по принцип - Ауди е-трон е най-голямата трагедия по отношение на ефективност.
  • #2
    T ( преди 2 години )
    Добре, че живеем в ерата на най-големия гений на нашето време Мъск, че да спрем да се тровим с канцерогенните ауспуси в близко бъдеще.
fallback
Последни