fallback

Японските марки отново са на върха в САЩ

Consumer Repotts определи най-надеждните брандове зад океана

Всяка година изданието Consumer Reports съставя списък на най-надеждните производители на нови автомобили. Класацията за 2021 г. вече е готова, като не се е променила съществено по отношение на това кои марки купувачите намират за най-надеждни.

Самото класиране се определя по средната стойност на отделните модели от всяка марка. Автомобилите са подредени по скала от 0 до 100, като 41-60 са средните. За да може да попадне марката в листата, трябва да има данни за поне два нейни модела. Затова и от списъка отсъстват брандове като Alfa Romeo, Dodge, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mitsubishi или Polestar.

За сметка на това в Топ 10 преобладават японските производители, като на първо място е Lexus. Победителят от миналата година – Mazda, заема второ място, като изостава само на точка, докато Toyota е на трета позиция.

Топ 10 на най-надеждните марки според Consumer Reports

Lexus – 76 Mazda – 75 Toyota – 71 Infiniti – 69 Buick – 66 Honda – 66 Subaru – 66 Acura – 64 Nissan – 63 Mini – 60

В групата автомобилни марки с по-слаба надеждност начело е корейската Kia, следвана от Volvo, RAM, GMC и Mercedes-Benz, като тези производители получават оценки около средната. Останалите в този списък се справят по-зле, смятат експертите.

Топ 10 на най-ненадеждните марки според Consumer Reports

Kia – 43 Volvo – 42 RAM – 40 GMC – 37 Mercedes-Benz – 34 Volkswagen – 31 Genesis – 30 Jeep – 26 Tesla – 25 Lincoln – 18

От Consumer Reports подчертават интересни тенденции в различните класове. Всъдеходите от американски марки се представят по-добре, отколкото предполага общата класация. При електрифицираните автомобили хибридните превозни средства имат по-високи резултати, докато изцяло електрическите SUV се представят най-зле.

fallback
  • #11
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    Това може да го напише, някой който хал хабер си няма от американският автомобилен пазар. Мазда била надеждна :) боже боже колко мъка има в тротинетческата глава
  • #10
    Корчо ( преди 3 години )
    Вервайте ама Авто Билд :)
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Верно ли вярвате на тия булл шитс.Той японеца знае как да си покрие колата антикорозионно ама видиш ли европееца и аюериканеца не знаят или па обзавеждането дето е от поддоставчици от кол и въже.Всичко е пропаганда и зависи от това кой плаща.
  • #8
    Ами така си е ( преди 3 години )
    Не му се вярва на "европееца" което се пише,не му отърва пък на друг,който е почитател на немското...но в Северна Америка просто си е така,по какъвто и показател да го погледнеш,японеца е по добър в 99% от американеца и евроееца. Вярно,има голяма разлика в моторите,също и в обзавеждането и качеството най вече! Японеца и след 15 год е без ръжда и не прави проблеми,,а германеца трудно доживява тази възраст,и ако е доживее,то е на цена!! Но пък и европейски и американски пак се карат
  • #7
    Ми те така ( преди 3 години )
    Когато експертите са на заплата всяка класация е различна
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    японските автомобили предназначени за пазара в САЩ като габарити, екстри, мощност и т.н нямат нищо общо с тези в ЕС.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Нито една германска кола в първата десятка! Тия ли ни лъжат или ТЮВ? На коя класация да вярваме!
  • #4
    До 2 ( преди 3 години )
    Ами не е точно така. В САЩ действително японските марки доста се уважават. Там вкуса на хората за автомобили доста се различава от европейския. Също така задвижващите агрегати на японските модели за Европа и САЩ често се различават, вследствие, на което да кажем тук един модел се смята за неуспешен, а там е доста популярен.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е от Consumer Reports. Те не са спонсорирани от никого. Хората плащат пари да получават информацията. Специално за автомобилите, информацията е от два източника. 1. CR купуват автомобили (не демонстрационни от производителите) и им разказват играта от каране. 2. Анкетират своите абонати - те имат сметка да дават вярна информация, защото абонатите са също и потребители на информацията.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    На тия да ве им плаща японското правителство, както Тойота плащала на сенаторите в САЩ? Прави впечатление, че все бутат япнските марки напред а европейските назад, сега и електрическите коли на дъното на класацията, естествено защото японските марки лобират против електрическите. Няма логика БМВ да е ненадеждна а да е най-продаваната премиум марка в САЩ, ако е ненадежна защо е най-продавана? Ама който плаща, той поръчва музиката.
fallback
Последни