IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota почете 50-милионната Corolla

Компанията предложи специална версия на най-популярния модел в света

Японският производител Toyota отбеляза със специална версия 50-милионната произведена Corolla. Тя се казва Corolla Style 50 Million Edition, като ще се предлага, поне на първо време, само за вътрешния пазар.


Corolla Style 50 Million Edition


Автомобилът се отличава по големи брой декоративни елементи, разширено списък от оборудване и допълнителни аксесоари, както и със специални цветове на каросерията. Юбилейната Corolla ще може да бъде поръчана в два нюанса на сиво - Slate Grey Metallic и Precious Metal, както и в кафяво - Army Rock Metallic, като цените започват от 2,83 млн йени (24 900 долара).

Разликите от стандартната Corolla включват 17-цолови джанти с матово черно покритие, които са включени в базовото оборудване, спойлер, както и спортни седалки и златни акценти в купето, включително около арматурното табло, вентилационните отвори и във вътрешната част на вратите.

Още снимки на юбилейната Corolla - вижте в галерията:


Corolla Style 50 Million ще се предлага като седан, хечбек и комби, като задвижването е само едно – класически хибрид. Той включва 1,8-литров бензинов двигател с 98 к.с. и електромотор със 72 к.с.

В наши дни Toyota Corolla се продава в 150 страни по света и се произвежда в 12 завода на марката - в Япония, Бразилия, Венецуела, Китай, Пакистан, Южна Африка, Тайван, Тайланд, Виетнам, Турция, САЩ и Великобритания. От компания твърдят, че на всеки 30 секунди някъде по света се продава по една бройка от най-масовия модел в историята.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    П.А.Звантин ( преди 3 години )
    до #3 (Хората) Там е работата , че не знаят какво купуват , а купувят това , което кажат по ТВ-то или каквото им подскаже стадното чувство (много добра направлявано от монополите) ! Малцина се тези , които наистина знаят какво търсят и ,съответно, купуват!
  • #3
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Plamen ( преди 3 години )
    Новите модели след 2003 са трагедия. Външни ефекти прикриващи измамна същност. За цените да не говорим. Виновен е и европейският купувач. Японците веднага се настроиха по масовия вкус. Хората се радват на наточено, лъскаво и шарено, без чувство за практичност. В самата Япония има доста практични модели.
  • #2
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Хората ( преди 3 години )
    знаят какво да купуват.Не като нашите с пернишките голфове и маслояди шкодовки.
  • #1
    26 rate up comment 2 rate down comment
    //// ( преди 3 години )
    ДОбре де, в Япония една юбилейна корола е 24000 долара. В САЩ пикапите са по 30-40000 долара. При една заплата от 4000 долара на месец как няма да си купиш нова кола. САмо в Европа ли сме прецакани със скъпи коли и ниски доходи!