Всяка предлагана от производителя опция за превозно средство има определен ресурс, след който се налага нейната замяна или ремонт. Много от важните системи в автомобила не са трудни за поправка, като тя дори може и да не струва много скъпо. Има обаче елементи и системи от допълнителното оборудване, които след няколко години експлоатация се превръщат в сериозна тежест за джоба на собственика. Техният ремонт или замяна с нови не само е много скъп, но и сложен, което прави още по-неприятни. Експертите от изданието Auto.Mail посочват 5 такива опции, които е добре да бъдат избягвани при покупката на употребяван автомобил.
5 опции при кола на старо, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):
Често на седани или SUV-модели можете да видите джанти с размери 18, 19 и 20 цола. Всички тези колела са оборудвани с нископрофилни гуми, които осигуряват добро управление на сух и равен асфалт. Те обаче крият и много неудобства, тъй като са по-твърди. При някои употребявани автомобили този тип тип гуми са поставени умишлено, за да бъдат скрити сериозни проблеми с окачването. Просто старият собственик е решил да спести от ремонт. Освен това, тези колела са много по-тежки от стандартните с високопрофилни гуми.
Трябва са има предвид още, че тежките джанти допълнително натоварват повече елементите на окачването по време на шофиране. Нископрофилната гума поглъща слабо енергията на ударите от дупки и неравности на пътя, което съответно уврежда почти всички детайли на окачването, а те не са никак евтини.