IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои опции при употребявани коли трябва да се избягват

Наличието на тези системи в стар автомобил предвещава проблеми

Всяка предлагана от производителя опция за превозно средство има определен ресурс, след който се налага нейната замяна или ремонт. Много от важните системи в автомобила не са трудни за поправка, като тя дори може и да не струва много скъпо. Има обаче елементи и системи от допълнителното оборудване, които след няколко години експлоатация се превръщат в сериозна тежест за джоба на собственика. Техният ремонт или замяна с нови не само е много скъп, но и сложен, което прави още по-неприятни. Експертите от изданието Auto.Mail посочват 5 такива опции, които е добре да бъдат избягвани при покупката на употребяван автомобил.

5 опции при кола на старо, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Geeg ( преди 2 години )
    Като масло на кутията така и софтуер упдате филтър и други зависи от модела, за чип тунинг ако не е на дайно по добре не ако само се кара градско пак по добре не, но това е моето мнение колата ми има всичко от изброените и минава по 40-50к на година в момента е на 300к купих я на 200к още 50к е ще е за верига окачването го правих на 275к всичко беше оригинално а е 3 тона за тампони препоръчвам Миеле ХД
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Geeg ( преди 2 години )
    Подръжка нещо което в бг е отживелица, шибидаха се регулира водопроводите му се промиват през няколко месеца сменят се уплътненията на 10 - 12 години, при въздушното окачване се гледа дехидрататора да се сменя на 5 години да се мият възглавницате през зимата или като е прашно протекторите около гумата (възглавницата) да са здрави да се адаптира окачването и реглаж два пъти на година с зимните гуми и летните, за гумите след 2013 няма проблеми да караш на гума до 45 за кутия на 50к смяна масло.
  • #10
    24 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Проблемът е в това, че има калпави и мърляви шофьори, на които все колите са им виновни!
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 2 години )
    Чипирането натоварва и други части, които поради производствени икономии, не са предвидени за голямо натоварване. Ама кой съм аз да съветвам да не си купувате чипосани де. Купувайте на воля.
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Brudleyp ( преди 2 години )
    Е защо сега пишеш такива неща бе, Петре?!Аз сега как да си продам за 3500 стария пасат, 1999, тди, който е чипосан?
  • #7
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Е кажи честно баце ( преди 2 години )
    Колко ли тряя да си кух да ревеш че стъкления покрив бил за подмяна след като си обърнеш колата по таван....
  • #6
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Владислав ( преди 2 години )
    Естествено ако е правен от приятел пред блока с лаптоп няма как да влияе добре на колата,но не мисля ,че при професионално пипане има проблем.Като цяло имайте предвид,че всички автомобили са "скопени" до 80% от пълния им капацитет,просто за да издържат по-дълго експлоатация,а чипирането просто отприщва другите 20%.Има много коли които носят на истински тунинг и това им е заложено в базовите характеристики.
  • #5
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Владислав ( преди 2 години )
    Като цяло съм съгласен със статията.Определено стъклен покрив или шибидах НИКОГА повече за употребяван автомобил.Винаги протича след време а й на мен лично не ми носи някакво удоволствие.Отделно сваля от тавана и разстоянието за главата.За нископрофилните гуми също го ям и до ден днешен по нашите пътища.Определено и въздушното окачване се случва най-често при нас да духне като е 3-4 употреба вече.И си е пара малко или много.Единствено не съм съгласен (напълно) за чип тунинга.
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това важи и за нови такива, освен ако не смятате да се оттървте до 3-5 години.
  • #3
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 2 години )
    Ако сте чели предишни статии в този сайт, ще знаете че повечето двигатели и скоростни кутии не изкарват повече от 150к без проблеми. Така че като купувате кола на повече километри избягвайте гореспоменатите екстри.